Skulebollen Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Hei, har en e46 touring som lekker i bagasjerommet, vatnet samler seg i det rommet heilt til høgre, har prøvd og spylt over bilen mens noken har vert inni og det såg ut som det kom fra kabelen der alle ledningane går igjennom, prøvde og fuge igjen den men etter en dag i regn kjem det fortsatt inn.. tips til kor det kan leke?
spaix Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 er ikke gummi pakningen rundt bagasjen som er gåen?
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 den ser heil og fin ut, men rekner med det er takrailsa.. Desse er berre og ta av med å løsne dei 3 skruane og løfte opp?
rekorden Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg regner med det er en defekt pakning ett eller annet sted på min også da selve bakluken fylles med vann. Noen som har vert borti lignende? Beklager at jeg tyvlåner tråden:)
Skulebollen Skrevet November 2, 2015 Forfatter Skrevet November 2, 2015 trur aldri jeg fant utav det, men mulig det var med bagasjeromslisten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå