Disaster Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Sikkert araz som har vært nede oss Kai roger. Men godt dere følger med takker .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Jeg opplevde nesten samme situasjon som deg, bare at jeg var kjøper. jeg søkte vegdirektoretet og fikk disp fra å levere vognkort del2 for å få bilen på meg. Og fikk medhold. Du kan ikke sende de en mail og høre om tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Araz var det ja. Stod det i fronten av lastebilen Passerte den først i god fart, også tok jeg en pause også kom jeg innpå rett bak den da jeg skulle fortsette, så da kom jeg på denne tråden og måtte ta bilder for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Araz var det ja. Stod det i fronten av lastebilen Passerte den først i god fart, også tok jeg en pause også kom jeg innpå rett bak den da jeg skulle fortsette, så da kom jeg på denne tråden og måtte ta bilder for å sjekke. knall bra, flott med god hjelp. den ligner faktisk, selv med smakløs eksos, motor, og div styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Huffda, leit når det ender slik.. Håper det fikser seg, skal høre med en kompis som henger på merce forum jeg, og høre om han har sett den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
journey Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Går en slik på Mosby eller rundt der. Møter den av og til til/fra jobb. Mener den stod på butikken der også en dag. Uten at det nødvendigvis hjelper deg så mye. Skal ikke garantere at det er den, da jeg ikke pleier å memorere reg nummer. Men stor sjangse for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Araz var det ja. Stod det i fronten av lastebilen Passerte den først i god fart, også tok jeg en pause også kom jeg innpå rett bak den da jeg skulle fortsette, så da kom jeg på denne tråden og måtte ta bilder for å sjekke. knall bra, flott med god hjelp. den ligner faktisk, selv med smakløs eksos, motor, og div styling. At Araz sin har smakløs motor M5 turbo er vel ikke akkurat smakløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Araz var det ja. Stod det i fronten av lastebilen Passerte den først i god fart, også tok jeg en pause også kom jeg innpå rett bak den da jeg skulle fortsette, så da kom jeg på denne tråden og måtte ta bilder for å sjekke. knall bra, flott med god hjelp. den ligner faktisk, selv med smakløs eksos, motor, og div styling. At Araz sin har smakløs motor M5 turbo er vel ikke akkurat smakløst Heheh, i enkelte biler, så putter man ikke bare inn en motor jeg hadde ligende.. bilen er tøff, men ikke noe en mercedes man ville sikla på i lange tider.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 For de som har lyst til og se bilder av bilen som er fra kr.sand området. Som vil hjelpe til i saken, sp kan dere gi meg en lyd på pm, så legger jeg deg til på facebook. med vennlig hilsen marius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå