kevine30 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Går ikkje ant nå tå ta på bimmers aldri våre slik før! :/ har prøvd me 2 forskjelige data no! har tatt en dell bilde av bil'n som æ tenkt å legg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Bildeserveren til bimmers har vært nede en stund og er uvisst når den er tilbake. Du registrerer deg på www.photobucket.com også laster du opp bildene der, de havner i et album og når du holder over et bilde kommer det opp flere linker, kopier bildelinken og skriv den i mellom her hvor det står bildelink og fjern mellomrom . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Kjedelig bildeserveren er nede, vil se denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Okey ska gjera det når æ kjem hæm seinar ikveld! Men e det nå lurt å legge ut spinne filma der? Me tanke på politi osv? Noen med erfaring? trur æ har funne felga æ ska kjøp å bilder kommer ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 På photobucket kan du sette dine albumer som private, så ingen andre ser det som er der. Og så mange som legger ut spinnevideoer på youtube uten å bli tatt, så er nok ikke det veldig farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 http://s1138.photobucket.com/albums/n540/kevine46/ la ut et bilde av en e46 med ROTA felger, noen som synnest jeg skal kjøpe slike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Synes det var drittøft jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Bilen din så meget pen ut! Jeg vet ikke helt om jeg liker de rota felgene så veldig, men det så ikke dårlig ut akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Bilen din så meget pen ut! Jeg vet ikke helt om jeg liker de rota felgene så veldig, men det så ikke dårlig ut akkurat synest at de felgene skiller seg litt mere ut en det alle andre har! har du noe tips på felger eller? GS har fine felger men alle har di liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Synes det var drittøft jeg! synst det var stillig pluss at det skiller seg litt ut forskjell til alle andre BMWèr her i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Syns felgene satt som et skudd jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Syns felgene satt som et skudd jeg de som står på ønske liste så langt ja! de felgene som står på skal selges for dem som er intrissert i dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Hey noen som har erfaring med e46 m3 fanger i ABS plast? Tenker på passform osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 da har æ hvert på GS en tur å handla Lamin-x lyktefilm som dere ser, og nye lykter bak ka dåkker synst? bare si deres meining meget dårlige bilder pga tatt med mobil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 FETT!! Åh, liker bilen bare mer og mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå