EspenÅ Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 sinnsykt rå bil du har fått deg der liker de planene du har kommet fram til no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 takker for det espena og spruddel synst det ble veldig stillig med gule lys skal se om jeg får tatt skikkelige bilder imorgen med speilrefleks kammerae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Likte baklyktene veldig godt! Hadde slike selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Så utrolig sinna ut digger looken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 ble fornøyd selv ja ser ganske så sint ut ja, å sint lyd i den å sjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Jeg må høre lyden! Vil gjøre noe med lyden på min en gang også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 her har du en filmsnut http://s1138.photobucket.com/albums/n54 ... G_0538.mp4 blir ikke samme lyd på film som ekte da men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 men æ har ikkje sperrediff så æ måtta tveng den så mykje ut heile tia! men det gikk nå! nånn som veit kor æ får kjøpt sperrediff te en grei penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Lyden hørtes jo grom ut den Quiafe Schmiedmann selger det hvertfall.. Koster litt da selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 koster en del ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Feit bil, ser du har tatt de første bildene der jeg bor, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 22, 2011 Share Skrevet November 22, 2011 Kul film! trenger ikkeno m power for å ha det gøy nei flott lyd i bilen også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Åja knipset de bilda der på tur hjem etter jeg hadda henta den Sant sant treng ikkje nå M power for å leke seg lit men skulla hadd sperrediff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Vurderer sterkt kompressor til neste år noen som veit av et brukt kitt? Noen som veit hvor mye en sånn motor tåler før orginal råder osv tar kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Tåler hvertfall 417 hk over en kortere periode Niklasja kjørte med det en stund. Men 350hk er jo det TS2 leverer og skal vel være trygge hk det Smidd innmat osv, så er 450-500 ikke noe problem vel. Dyrt med presse, og hvertfall dyrt for dem som har importert bilen nylig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå