kevine30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 350 hk holder vell til bruksbil dyrt vist du blir stoppa du tenkt på?
spruddel Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Ja, iogmed at bilen må være registrert i Norge i 10 år for å slippe effektavgift. Tenkte å undersøke litt rundt mulighetene ved godkjenning jeg, iogmed at man får godkjent ombygninger med S54 og 343 hk, så hvorfor ikke presse med 343 hk?
kevine30 Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Da må du rope ut vist du finner ut at det er mulig Er ikke redd for purken for bor nå utpå ei øy:P å her har vi ikkje purk men vist æ kræsja å det blir person skadde da blir det et hælvett!! :/
spruddel Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Jeg bor i Oslo, her har vi heller ikke politi Eller jo, faen, vi har dritmasse politi som skal lage kvalme for oss som kjører, men å ta voldtektsmenn er ikke så nøye. Om jeg får en kontrollerte skrens på rumpa er jo kjempe viktig å slå ned på, men at noen går rundt å ødelegger andres liv skal være greit.. Ja, veldig dumt hvis du er skyld i en ulykke og skader en person alvorlig/dreper personen og forsikringsselskapet ditt ikke dekker det. Da sitter du med noen millioner i regress (tror jeg det heter?).. Derfor det hadde vært gøy å ha det godkjent
kevine30 Skrevet November 28, 2011 Forfatter Skrevet November 28, 2011 Jeg bor i Oslo, her har vi heller ikke politi Eller jo, faen, vi har dritmasse politi som skal lage kvalme for oss som kjører, men å ta voldtektsmenn er ikke så nøye. Om jeg får en kontrollerte skrens på rumpa er jo kjempe viktig å slå ned på, men at noen går rundt å ødelegger andres liv skal være greit.. Ja, veldig dumt hvis du er skyld i en ulykke og skader en person alvorlig/dreper personen og forsikringsselskapet ditt ikke dekker det. Da sitter du med noen millioner i regress (tror jeg det heter?).. Derfor det hadde vært gøy å ha det godkjent sant så sant, heilt teit ta der! best å ha det godkjent ja
kevine30 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 noen som har tips på farge på bilen? vurderer å foliere bilen til neste år kjenner noen polakker som har drevet med dette i mange år, så fikk en veldig fin pris med dem! FORSLAG? noen farger jeg tenker litt på: Svart, Hvit, Grå? hva syns dere?
spruddel Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Svart og hvitt er mange som har da. Får foliert i mørk metallic blå forresten Evt grått kan være kult. Så en E38 på OMS matt grå, det var stilig. Btw, det med politi i Oslo Ble fulgt lenge på vei hjem idag og til slutt stoppet. Slapp heldigvis unna med en muntlig advarsel, skjønner enda ikke at det er mulig
kevine30 Skrevet November 29, 2011 Forfatter Skrevet November 29, 2011 svart og hvit er mange som har ja, men svart med svarte ruter osv jævli rått hadda du vert ut å spunne da eller?
spruddel Skrevet November 29, 2011 Skrevet November 29, 2011 Kjørte bare hjem fra skolen. Men holdt høyre felt oppover ut av sentrum og passert biler på høyre, hadde vel mellom 70-80 i 50-sona, han har nok ikke målt meg der. Kjørte fort gjennom noen rundkjøringer, glemte vel blinklys i en eller to, kutta rundkjøring, mye gass ut av svinger osv (det var greit så lenge det var under fartsgrensen). Han fulgte etter meg nesten hjem og er en lang nedover bakke i 40 sone her, pleier å ha 3. gear og bremse på gearet, men hadde 4. idag og rulla.. Utover sletta etter bakken begynte jeg å fatte mistanke og bremset, og da kom lysa på.. Målt til 57 i 40-sona. I tillegg spant den på innerhjulet i en rundkjøring, men da var det en bil mellom oss heldigvis. Godt den ikke slapp mer. Umulig å se hva man har bak seg når det regner og er bekmørkt. Slapp unna med muntlig advarsel
spruddel Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Det var tøft. Hvor kjøpte du dette? Kostet?
kevine30 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Det var tøft. Hvor kjøpte du dette? Kostet? ebay søk på Bmw Alcantar! kosta jævli mykje da, 140kr me frakt
spruddel Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Det var billig! Skal finne. Si ifra hvordan passform og kvalitet er da Totalt 140 for begge? Trenger ny girkule også når jeg er i gang
kevine30 Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Skrevet Desember 6, 2011 Skulla ha hatt meg ny girkulle jeg også men vil kjøpe med lys :)Totalt 140kr for begge ja sier ifra så fort jeg får den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå