spruddel Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Fått de enda? Noe mer som skjer her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Har fått det for lenge sia ja var heilt greit! Kan ta nå bilder senere en gang Men har fått tak i 75% sperre orginal bmw sperre! å no, skal montere den til neste helg var plana En kompis har kompressor te mæ å no:) som æ ska kanskje kjøp no Ellers er det er det ingen ting som skjer:) har hvert i danmark å tyskland i jula me bmw da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Ta bilder da Hva slags sperre er det?? Funker med elektronikken osv? Pris kontra quaife? Hørtes interessant ut. Jøss, presse også ja, begynner å bli en del godbiter her ja.. Oslo + presse er ikke noe lurt tror jeg Skulle flytta til bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Elektroniken funker vell er jo orginal e46 sperre så kjøpte den av en kompis som har kompressor kite ligende å betalte 2000kr for sperra men da ska han ha orginal diffen min! Den e ikkje hvert noe så! Lsd sperra på gs kosta 10500kr på tilbud nå Pluss at den er bare 60% sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Må finne meg noe sånt jeg og. Visste ikke at E46 ble levert med sperre utenom M3 jeg? Samme utveksling eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Si til han kompisen din at jeg er int i kompressorkitet om du ikke kjøper det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 Ligg nå et te salgs på bimmers her å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 han turbo følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 dro til GS uti Bud idag, var bare en liten tur får å sjå. men så ble det vist nye sommersko på Bmw min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Mangla coilovers å frontleppe å csl carbon bagasjeluke er senk på nå men ikke justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Riktig! Men litt lengre ned fremme og lengre ned bak så er den meget riktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Ble veldig bra, fin bil! Er flotte felger det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 ble meget fornøyd selv ja helt greie felger ser ut som det blir compressor og sperre på meg i april å kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Har hvert å handla inn Vortech V2 kompressor idag Mangler braket, dyser, reimhjulsett å nå små ting! Så bare si ifra vist du har noe av dette! Har sperre på handa som blir kjøpt straks, 75% sperre Blir en bra 2012 sesong? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mars 24, 2012 Share Skrevet Mars 24, 2012 Samme kit som jeg ordna meg, det må jo bli bra i en 3er! Ganske sikker på at ESS kan levere alle de delene du mangler, men det koster deg sikkert 7 fingre og en fot Har du kjøpt en hel diff, eller noe quaife greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå