Gå til innhold

E46 330i coupe 2002~Bilder etter Frøya tur med e46`n!

kevine30
 Share

Anbefalte innlegg

snakka med dem idag, dysa, reim å reimhjul å programvare skal jeg ha med dem.

men resten skal jeg prøv å få laget selv, dem skal ha BLOD pris på alt dem vettø :/ så da får jeg lage det selv :)

fungerer sikkert bra dette kite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

snakka med dem idag, dysa, reim å reimhjul å programvare skal jeg ha med dem.

men resten skal jeg prøv å få laget selv, dem skal ha BLOD pris på alt dem vettø :/ så da får jeg lage det selv :)

fungerer sikkert bra dette kite?

Svindyre greier ja, skal selv bruke de for programvare, og de skulle ha 5900kr for det(!!).

Mangler og ett peilepinnerør med to stusser på (veivhusvent og oljeretur), men dette får jeg heller laget enn å kjøpe hos ESS :P

Har en kompis som har kjørt med ett slikt kit i over 90.000km nesten uten problemer.

Den eneste feilen han har hatt var en smelta katalysator (tålte ikke varmen over tid) som førte til ett par svidde eksosventiler. Så han anbefalte ihvertfall meg å skaffe grenrør før jeg monterer pressa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ess tar godt betalt hvertfall :P æ har grenrør, race kat å eismann endestus så :) så da går det sikkert bra :) trur det skal være veldig holdbart, har vert kompressor på denne bilen før å så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med ess tuning lørdag å da skulle di sende

Monterings-manual og pris liste på div deler jeg mangler, ventet til tirsdag ingen mail, så ringte jeg i 5 tia å da sa dem at dem

Ikke har hatt tid å sende mail. Tar jo kun 5 min å sende pris liste på dela vell? Å idag fortsatt ikke fått mail! Eller er det bare jeg som er utålmodig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å ta form, MYE som mangler enda. men har akkurat kjøpt hus å div så lit trassi med sa pengan akkurat no :P

Er ikke så mye arbeid nei, ta av lyktan så demontere du lykteglassa å vaska dem så ha på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foresten kjøpt meg mitt første hus å folkens :) med dobbel garasje DEILIG å ha sitt egent! kjøpte huse for 2 månder siden så har hvert ein del opptatt med å pusse opp innvendig, men ferdig med alt nå utenom ein gang å kjøkken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft gjort og begynne å skru og trikse med en 330ci. Eiger en slik selv og det var vertfall for en stund siden en ganske dyr bil. På min bil vurderer eg precision turbo og spa støpejernsmanifold på grunn av at turboen da blir helt usynelig. Litt kjekt om man skal bruke den til hverdags. Hvordan vil du gjøre det med motorstyringen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nå bare ein bil :D turbo er nå rååt da, har mere lyst på det! men vist jeg skal bygge turbo på 330 så skal motor få smidd innmat osv :)

Alcantar som jeg har på gir og håndbrekk var ikke så bra, ligner ikke på alcantar etter min meining :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg kjøpt inn nytt coilovers supersport, GS justerbare topplager, GS unibals foringer til bærearm. 2 nye bærearmer, slissaskiver foran og greenstuff klossa! :-) bilder kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg montert coilovers å bærearm høyre/venstre med Urethan foringer innbygget i aluminiums hus til bærebru fram GSperfomance! slissa skiver og Grenn stuff klosser.

skal senke den mere fram imorgen :)

1rmve9010501pgmexr1e.jpg

x1wrfncfweps3gr077gr.jpg

zzfm0a53smqcy0ginh2k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil:) hvilken bil er diffen ifra? Og hvor mye ga du for pressa? Vurderer å handle inn active autowerke sitt kit til min 325, ga meg pris på ca 25k. Ess skulle ha 60-70 med montering, ble for drøyt syns jeg :P Angående foliering så kan du bestille en sample katalog greie fra 3m sin hjemmeside, mye råe farger. Holder på å foliere min e46 i matt svart nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil:) hvilken bil er diffen ifra? Og hvor mye ga du for pressa? Vurderer å handle inn active autowerke sitt kit til min 325, ga meg pris på ca 25k. Ess skulle ha 60-70 med montering, ble for drøyt syns jeg :P Angående foliering så kan du bestille en sample katalog greie fra 3m sin hjemmeside, mye råe farger. Holder på å foliere min e46 i matt svart nå:)

takk :) pressa er til salgs for 6000kr ved hurtig avgjørelse.

trur jeg driter i å foliere lell :P venter bare til vintern som kommer så får se om jeg får råa til å lakkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...