Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sett med Speedline felger til Mercedes-Benz SL (R124).

Gromme er de hvertfall:)

De er 3-delte og har nye dekk frammen, brukbare dekk bak. De er i grei stand, men ikke show-klare.

Bilder:

at9b3qwbfxj8dltfocdo.jpg

xwnzwne8chfsscnwlq0e.jpg

5r5v9569nmncig9tlobo.jpg

ro1gcoollwb8b17vpeq6.jpg

zbctiszev17tcv2bjm9u.jpg

5.000.

Skrevet
  Torek skrev:
Speedline Mistral, heter de vel.

Hvis de er til Merce så er boltsirkelen 5x112.

Kan nok stemme det, fant et sett på ebay med 8,5 og 9,5x17, de het SL 614 og SL 421. Det er sikkert modellnavn for størrelse/bredde.

Skrevet
  daigzen skrev:
Kor breie? ET? kor holde du til? har ein kompis så e MEGET intressert!

Sarpsborg. De satt på en sl, og passet perfekt. Skal undersøke bredder og ET osv i kveld.

Skrevet
  thomashm5 skrev:
  daigzen skrev:
Kor breie? ET? kor holde du til? har ein kompis så e MEGET intressert!

Sarpsborg. De satt på en sl, og passet perfekt. Skal undersøke bredder og ET osv i kveld.

Flott. Send meg ein pm når du har funnet ut av det ;)

• 3 weeks later...
Skrevet
  mAZE skrev:
Det passer vel kanskje ikke min w123? Med tanke på innpress. Boltsirkel er vel grei,.

Hei! Jo, men de blir nok breie=) Sitter 275/45/17 dekk nå, og da er det strekk på dekka, hehe.. De er nok 10,5 eller 11" bak.

Sto derimot ikke noe inpress inne i felger, sto kun speedline, made in italy og "94" eller 95, husker ikke helt.. Mangler 2 senterkopper også. Men ellers er det nye dekk framme, og greie dekk bak.

Selges til noen som vil restaurere disse og få seg et par fete hjul på benz´n sin. Disse kostet en formue da de ble laget.

Kom å hent de, så får du en god pris! Om ingen henter disse, så går jeg over de selv og selger de for 14-15.000 til en som vil ha slike felger i neustand.

Skrevet

Disse får du aldri 14-15k for hvis du ikke har alle senterkoppene :) Isåfall har du møtt på en kjøper som ikke vet hva han kjøper, hehe..

Skrevet
  Torek skrev:
Disse får du aldri 14-15k for hvis du ikke har alle senterkoppene :) Isåfall har du møtt på en kjøper som ikke vet hva han kjøper, hehe..

Ok, men 12-13 da=)

Passer visst fra mistral også, og kjenner en som driver mye med felgoppussing, så han skaffer allt slikt vil jeg tro.. er en gammel ringrev på feltet!

Skrevet

Ikke for å være pessimistisk, men jeg tror nok han "ringreven" din skal slite med å få tak i senterkopper til disse her :)

Jeg lette flere mnd i inn- og utland før jeg tilfeldigvis kom over en helt ny og ubrukt senterkopp. Pure luck.

Uansett, lykke til :) Grisetøffe felger!

Skrevet
  Torek skrev:
Ikke for å være pessimistisk, men jeg tror nok han "ringreven" din skal slite med å få tak i senterkopper til disse her :)

Jeg lette flere mnd i inn- og utland før jeg tilfeldigvis kom over en helt ny og ubrukt senterkopp. Pure luck.

Uansett, lykke til :) Grisetøffe felger!

Ja, mulig, men vi får se=) Ebay finnes jo også, så skal holde utkikk.. tror uansett jeg bare mangler 1.. fant brått en av de tror jeg=)

Men jeg skal ikke ha noenting for de nesten da=) er jo nye framdekk og duglige bakdekk.. å dette er grom felger som kostet sikkert 70.000 nye på 90-tallet..

Skrevet

får ikke sett bilder, hvor mange hull er det til skruene ? Og hvor breie er banene ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...