oddeinarr Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2011 er noen små merker i dashen som står i nå, så bytter jeg hele så er alt strøkent
oddeinarr Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2011 har ikke isen dash da de er jo like på m3 jojo men skal jeg gjøre noe sånt vil jeg ha over ALT De er jo LIKE ! Bytt ut speedoen så er de identiske. vil jo bytte dashen når det i m3'en er strøkent
oddeinarr Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 da var orginale m3 speil prøve montert bilder kommer i løpet av dagen er det noen som har den lille "E46" vinga liggende ?
JulianS Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Har en iS turbomotor du kan få kjøpe hvis du spør pent
oddeinarr Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Har en iS turbomotor du kan få kjøpe hvis du spør pent hva kunne du tenke deg for den da ?
oddeinarr Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 viewtopic.php?f=11&t=158282&start=270 noen som veit farge koden på den fargen der ? har litt problemer med og få bestemt meg om hvordan bilen skal lakkes, bare og komme med forslag litt sugen på å lakke den candyrød med sort tak,panser og koffertlokk også
oddeinarr Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 da har det stått stille en gos stund pga jobb, men har planer om ett motorbytte til uka da det er løse bolter til topplokket og motoren som står i begyner og krangle litt =P da vil det også bli byttet grenrør og litt småtteri
oddeinarr Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Kjøpe motoren min da sendte deg pm ang pris, men fikk alderig noe svar
oddeinarr Skrevet Januar 13, 2012 Forfatter Skrevet Januar 13, 2012 20000 har jeg skrivd til deg sorry, har ikke fått det med meg jeg Har du no spec liste ?
JulianS Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 viewtopic.php?t=207073 Det meste står der.. Virker som om ingen skjønner hva sånt koster å bygge..
oddeinarr Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 hmm, er slettes ikke uintresangt, men har blitt litt sugen på å bygge en 6'er med turbo også igrunn, men kan jeg ikke ta og snuse litt rundt og heller hyle ut da ? =)
oddeinarr Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 da kan det endelig se ut som det vil bli tid til og få gjort noe her igjenn også =) i går fikk jeg vert på gs og handla powerflex foringer til hele bilen og led skiltlys + at jeg har ebc turbogroove slissa og ventilerte skiver liggende, så nå er det bare og få fyra no lunk i verkstedet og begyne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå