Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har en Bmw 318i sedan. Vindusmotoren var gåen, så denne byttet jeg idag, nå fungerer viskerene bare på det øverste hakket, setter jeg den et hakk ned så stopper vindusviskerene midt på ruta.

Noen som har noen idee om hva dette kan være? Evt om det kanskje kan være et reelet som også styrer dette?

Takk for svar:)

Skrevet

Det er en helt ny motor som jeg har byttet til, den forrige motoren var det samme problemet med. Så kan ikke ha vært motoren det har vært noe galt med. Men nå er i hvertfall den ny, byttet motor og stag, så må være noe annet. Virker som det er et reelet, men er ikke sikker på åssen det fungerer, for pusserene funker normalt på det øverste hakket, når jeg setter den på et hakk mindre eller en av de andre hakka, så går den engang så stopper den på ruta.

Skrevet

Vist motoren din er ny og har samma problem. Da er det visker relet. Den styrer 1 og 2 hakket.

Stopper viskeren på samma plass på vinduet for vær gang?

Skrevet

modul rele ligger bak hanskerommet. vist jeg husker rett så har den blå kontakt.

Vist viskern stopper på samma plass på rute men på feil stilling så må du juster staget som er festet til visker motoren.

Skrevet

Har du sedan? Da sitter det bak høytalerdekselet nede ved føttene på førersiden, nærmere bestemt bak den fothvileren!

Skulle du trenge nytt relee har jeg et liggende tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...