bimmerfrelst91 Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Hei! Har en Bmw 318i sedan. Vindusmotoren var gåen, så denne byttet jeg idag, nå fungerer viskerene bare på det øverste hakket, setter jeg den et hakk ned så stopper vindusviskerene midt på ruta. Noen som har noen idee om hva dette kan være? Evt om det kanskje kan være et reelet som også styrer dette? Takk for svar:)
Aroid Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Var det en brukt motor du byttet ut med? Det er også en Visker rele. Hvordan fungerte den gamle motoren?
bimmerfrelst91 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Det er en helt ny motor som jeg har byttet til, den forrige motoren var det samme problemet med. Så kan ikke ha vært motoren det har vært noe galt med. Men nå er i hvertfall den ny, byttet motor og stag, så må være noe annet. Virker som det er et reelet, men er ikke sikker på åssen det fungerer, for pusserene funker normalt på det øverste hakket, når jeg setter den på et hakk mindre eller en av de andre hakka, så går den engang så stopper den på ruta.
Aroid Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 Vist motoren din er ny og har samma problem. Da er det visker relet. Den styrer 1 og 2 hakket. Stopper viskeren på samma plass på vinduet for vær gang?
Aroid Skrevet Oktober 7, 2011 Skrevet Oktober 7, 2011 modul rele ligger bak hanskerommet. vist jeg husker rett så har den blå kontakt. Vist viskern stopper på samma plass på rute men på feil stilling så må du juster staget som er festet til visker motoren.
bimmerfrelst91 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 stopper forskjellig for hver gang. Da er det bare ut med hanskerommet, så skal jeg se reelet der? Takk for all hjelp så langt:) skal prøves i morgen.
bimmerfrelst91 Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Kjempe;) prøver dette imorgen, får håpe på et bra resultat:)
bimmerfrelst91 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Litt usikker på hvilket reelet det er jeg må ha, så legger ved et bilde av det, så kanskje noen av dere kjenner det igjen:)
tveitenperformance Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 skal stå wi wa vindus visker rellet
OrjanBmw Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 står wi-wa-low på den, det er den som er på bildet
bimmerfrelst91 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Hehe okey takk skal dere ha:) Da er det bare å gå ut å montere, å håpe på at dette er problemet.
bimmerfrelst91 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Dårlig med reele bak hanskerommet gitt, hvor kan denne lille stakkaren sitte?
scoot Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Har du sedan? Da sitter det bak høytalerdekselet nede ved føttene på førersiden, nærmere bestemt bak den fothvileren! Skulle du trenge nytt relee har jeg et liggende tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå