babjorn Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Veldig bra laget,veldig morro å se Bra musikk til klippe også,ble ikke for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Veldig morsomt å se, jeg va der ført i 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Se der ja...den gangen Gatebil handlet om bil og motor, og ikke fyll. Tja det var vel ikke helt alkoholfritt den gangen heller.? Neida, det var det ikke, men personlig føler jeg det har tatt av i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Gøy å mimre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWforalle Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Del 2 ligger nå på YouTube. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Glemmer aldri den Ruud Sierran. Herlig bil og han stod vell for det meste av showet den gangen 610 hk var ekstremt. Morro og se igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SN_Performance Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Mitt første Gatebil var i 2002, her kommer noen bilde fra det om det går greit Kan vel nesten kalle det nostalgi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Dette må jeg se når jeg kommer hjem. Var første året jeg var der Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Dette var faktisk første treffet jeg var på på Rudskogen. Morsomt å mimre litt fra "gamle dager" Så faktisk igjen gamlebilen til broderen på filmen (1:15). 4-dørs sølvfarga E30 (RF47404) som fungerte i mange år med M30b35. Etter dette treffet ble den lakkert i et Redbull-konsept, før den endte opp med PitBull-design. Endte vel opp på Sunnmøre dersom jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Nostalgi å se på! Husker alle bilene som det skulle vært i går Dette er glansdagene da ALLE jublet VILT hver gang en Cossie stilte opp på skrens. Nå må man ha 4x4 drift med myyye røykutvikling for å få samme reaksjon. Jeg har et lass med filmer fra 2002-2005 som jeg sikkert kunne lagt ut om produsentene hadde sagt ok. For det er endel timer med film! Driftetreff fra Pudding, OsenWorks Gatebilvideoer, Hafsengen opp Korketrekkern, krasjer i hytt og pine og gamle legendariske E30 turboer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Høres ut som en plan oddis! Tipper jeg sitter på mange av de samme filmene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå