Boost a`lot Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Beklager. Er kun interessant med race-greier
Kjexx Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Lov å prøve seg. Hehe. Har du respirator til 320?
Boost a`lot Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Klart det er lov å prøve seg!
Testpiloten Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Denne hadde passet bilen min topp ja! Saa var det det bil budsjettet igjen da... Lyst paa M3 3.2 bak aksel?
Boost a`lot Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Beklager. Trenger ikke en diff til.
Papperboy Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 hvor får man kjøpt disse burene og hva er begrensningene på et sånt bur iforhold til et sveiset bur? tenker på i forhold til racing.. godkjenninger til løp osv jeg har desverre cupê så dette passer ikke min men er litt nyskjerrig siden jeg skal anskaffe bur veldig snart selv. å skrudd bur betyr at eukontroll osv blir mye enklere blir buret fia godkjent for eksempel?
Boost a`lot Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Som du kan lese i første innlegg ,så er dette buret vært godkjent i Gt serien som er øverste nivå i norsk racing. Det er kjøpt med alle tillegg. Noe som er en nødvendighet for at det skal bli godkjent. Kjøpte det av PPF for rett i overkant av 11000Nok ,men da måtte jeg hente det i sverige.
ZhilleN Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Går det Ann og få dette godkjent i bil med skilter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå