BMW328E46 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 heisann, jeg lurte bare på om det er "OEM HID/XENON/PROJECTOR Headlights" eller OEM Halogen headlights som passer på min bil.. Som du kanskje allerede veit så er bilen min en e46 sedan pre-facelift med Xenon kjørelys, så førstnevnte ville være det åpenbare svaret, men jeg ble plutselig i tvil om det kanksje var for facelift lyktes eller noe liknende.. Hvordan de skal sitte i mine lykter: hvilket Fitment skal jeg velge? Hei. Det ser riktig ut, hvertfall slik eg har forstått det;-) Det er veldig lett å montere, bare å åpne lyktene og sette ringane inn. Valgte å kutte ut parklyspærene, da eg syns det ser best ut...
espenae93 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Hei.Det ser riktig ut, hvertfall slik eg har forstått det;-) Det er veldig lett å montere, bare å åpne lyktene og sette ringane inn. Valgte å kutte ut parklyspærene, da eg syns det ser best ut... takker ja, kutter helt klart parklys. enten så har man eyes, eller så omprogrammerer man så man får 40% av fjernlys når man har på park ser konge ut. btw, vurderer du xenon i spredere?
BMW328E46 Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Skrevet Mars 2, 2012 Hei.Det ser riktig ut, hvertfall slik eg har forstått det;-) Det er veldig lett å montere, bare å åpne lyktene og sette ringane inn. Valgte å kutte ut parklyspærene, da eg syns det ser best ut... takker ja, kutter helt klart parklys. enten så har man eyes, eller så omprogrammerer man så man får 40% av fjernlys når man har på park ser konge ut. btw, vurderer du xenon i spredere? Har egentlig vurdert LED, trur det kan bli bra....
espenae93 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Har egentlig vurdert LED, trur det kan bli bra.... det kan jo hende! har jeg ikke tenkt på engang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå