523i powerman. Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 har fått satt på blått karbon emblem på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 GS merker pynter opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 da var vinterhjula på, syns den ble kul med org. felga og passe med senk.. alltid en fryd å kjøre.. men å holde den ren etter disse våte møkkaveiene er en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 pen bil, men få byttet skiltene til nye og lakka fangern og tatt rusten på bakluke så blir den enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 pen bil, men få byttet skiltene til nye og lakka fangern og tatt rusten på bakluke så blir den enda bedre. takk.. alt du nevnte blir gjort iløpet av vinter`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2011 noen som har noen tips ang. mer effekt ut av min M52B25 motor? går veldig godt allerede egentlig, drar bra over hele registeret, er chipet, og montert k/n innsats filter pr. dags dato, men er alltid morro med det"lille ekstra"... tips & triks mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 tenkte det var på tide med en liten update på e39 tråden min igjen, skal ut å lufte den litt i kveld, den har for det meste stått i ro en stund nå, men nå er det tørre å fine vinterveier her jeg bor, jeg flytta også over brock b1 hjula ifra e34`n min, syns dem kledde e39`n såpass godt at dem blir værende der tok i denne anledning noen bilder, enjoy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Hvordan er bilen chippet? Liker ikke helt de m3-rillene på skjermene foran, men det er nå så, få på noen spacere og hakket større sommerhjul så har du en finfin tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvordan er bilen chippet? Liker ikke helt de m3-rillene på skjermene foran, men det er nå så, få på noen spacere og hakket større sommerhjul så har du en finfin tralle! det er jeg ikke sikker på, ligger ei kvittering fra flissundet i mappa som fulgte bilen, den går iallefall godt, har prøvd en 528 før, å denne går ikke dårligere vil jeg si.. er greit å få ut litt varme fra motorrommet da.. vet det er mange som syns 17" er for lite på e39, men det er ikke jeg helt enig i, mener senkinga har mer å si på det området.. er fortsatt i tenkeboksen ang. sommerfelger, er mye å velge i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hmm.. At den går bedre enn en 528 er jo ikke umulig, men da er det nok gjort mer med den tror jeg, byttet innsug er jo mulig? Ang rillene så er de jo laget for lufting til bremsene, så er spent på hvordan de er koblet sammen med motorrommet! Senk på E39 er veldig viktig får å få bort gubbebil-faktoren, noe du har fått bort helt klart;) men mener fortsatt bestemt at 19" er det perfekte på E39 uten at det skal drepe comforten heeelt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Hmm.. At den går bedre enn en 528 er jo ikke umulig, men da er det nok gjort mer med den tror jeg, byttet innsug er jo mulig? Ang rillene så er de jo laget for lufting til bremsene, så er spent på hvordan de er koblet sammen med motorrommet! Senk på E39 er veldig viktig får å få bort gubbebil-faktoren, noe du har fått bort helt klart;) men mener fortsatt bestemt at 19" er det perfekte på E39 uten at det skal drepe comforten heeelt:p er org. innsug enn så lenge, har planer om m50b25 innsug til sommeren da, så det er det de rillene er til org. på m3`n? la bare merke til at det er hull i motorrommet i retning skjermene der de rillene er, tenkte forrige eier hadde laget en utlufting der jeg skjønner du.. 19" er fett på e39 helt klart, får se hva jeg investerer i til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 på tide å begynne å gjøre klar e39`n ettersom våren nærmer seg med storm skritt, det som må ordnes er radiatoren da den gamle sprakk i fjor høst, i den forbindelse skifter jeg alt annet bak der i samme slengen, radiator. vannpumpe. termostat. viftereim. løpe/strammehjul. har drivi å grublet fælt på felgvalget å, kommer til å investere i et sett nye felger, å etter maaange timer på nettet så har jeg bestemt meg for disse: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... Ref=Direct GS goldtrack 8.5/9.5 19" tror det blir fett på svart bil kombinert med hullborrede/slissede skiver og rødlakkerte calipere, skivene har jeg liggende allerede.. vifta var veldig trassig, men løsna til slutt.. så blir løpe/strammehjul og vannpumpe byttet i samme slengen. løpe/strammehjulet har jeg liggende, mangler å bestille opp vannpumpe og radiator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå