Dørhåndtaket Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 snakket med strandveien auto + gs bildeler og di sa det var UMULIG og kode om hvis jeg bare hadde hjernen. ja Eirik viste stulle ha litt over 4 for en hjerne . så du sier at jeg bare kan kjøre med den hjernen som står i bilen fra før? altså den som tilhører m52b20? har hørt at bilen vil få for lite bensin osv osv osv ... jeg hører så mye rart:P hva trenger DU for og gjøre en sånn jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Har du ikke ews i bilen orginalt? Hva slags bil er det snakk om ? Og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 har ews i bilen jo.. har en 95 modell E36 touring 320 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Jeg holder på med å bygge om fra m52b25 (523 170 hk) til m52b28. Jeg setter også på et modifisert M50 innsug. Du kan kjøre med den gamle hjernen, men det er ikke optimalt. Jeg sendte hjernen til Eirik Viste der han får tilpasset hjernen til denne ombygningen og uten startsperre. Ferdig arbeid og ikke noe stress. Eirik Viste er også en mann det går ann å stole 100% på, jeg har kjøpt motor og innsug av ham, og en tidligere motor, seriøs kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 har ews i bilen jo.. har en 95 modell E36 touring 320 . Null problem å kode denne da. Gjort det flere ganger. Eirik viste sin løsning er ingen dårlig ide det heller, får en ganske villig motor da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 hva trenger du for og gjøre denne omkodingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Jeg trenger bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 så da kan jeg bytte motor å alt, å kjøre nedover med 2.0 hjernen ? så ordner du det så jeg kan bruke 2.8 hjernen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 PM=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 jeg har hjerne med alt ews utstyr- billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=15&hl=53 har en slik en på ny motoren b28n. Men dette har jeg ikke pp b20n, noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Med og uten asc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Hva er acs?; å hva gjør jeg med det der? Bare overser det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 "Automatic stability control" Bilen du har kjøpt motor fra har det, mens bilen din ikke har det. Bare fjern spjeldet og kjøp ny belg som er til biler uten asc, eller bare la det være og la det sitte. Det er hipp som happ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dørhåndtaket Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2011 Kan jeg ikke sette på spjeldet til b20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå