Gå til innhold

Familiebilen vår E53 X5 Sport.

Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns 19 er ett minimum på X5, å de må være breiere bak. Det er plass til så mye hjul at de må være noe med skikkelig bredde. 20" er optimalt med 275 foran og 315 bak. Det ser skikkelig bra ut men jeg skulle helst sett at glipa mellom skjerm og hjul var noen cm mindre. 22" kantfelger ble helt feil. Om jeg skulle hatt 22" igjen ville det blitt felger uten kant og 285 og 315 dekk for å få litt mer gummi på de og bilen måtte vært senka, jeg syns det ser litt dumt ut uten med så store hjul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns 19 er ett minimum på X5, å de må være breiere bak. Det er plass til så mye hjul at de må være noe med skikkelig bredde. 20" er optimalt med 275 foran og 315 bak. Det ser skikkelig bra ut men jeg skulle helst sett at glipa mellom skjerm og hjul var noen cm mindre. 22" kantfelger ble helt feil. Om jeg skulle hatt 22" igjen ville det blitt felger uten kant og 285 og 315 dekk for å få litt mer gummi på de og bilen måtte vært senka, jeg syns det ser litt dumt ut uten med så store hjul..

hvordan er X5'en å kjøre med så mye felg ? Blir det ikke mye vibrasjoner og sporing ? Felgene er vel tunge som beist også.. Går vel utover ytelse og følelse på veien ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt kurant. Liten forskjell fra 19 til 20. 18 er selvfølgelig noe mykere min bilen har sportpakke så myk er den ikke uansett. Jeg liker det sånn.

Kan ikke si jeg har merket noe spesiell sporing, isåfall de plassen det har vært er det ikke bilen sin feil men veistandaren i det rike Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har gitt bilen en liten oppstramming i det siste. Byttet et drivledd, luftfilter, kupefilter, dieselfilter, olje og oljefilter samt viftereim og ac reim. Sveiste samtidig om eksosen så nå er det en oval stuss på hver side. Idag begynner jeg å montere senkesett. Holder også på å oppgraderer stereoen, radiomodulen har fått seg en "service", montert Focal 165 V30 i dørene foran og Focal 165 CA1 i bakdørene.

Fortsettelsen da er å montere inn en Alpine PDX-5 som skal drive dette samt Focal 13" sub under bagasjegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Kjøpte disse,prisen var i underkant av 3000 nå .Har samme felger som du 20" men kun i 9,5" bredde.

Jeg har litt lyst på felg fra den nye x5'ern.Navnet er visst X5 Octagon i gunmetal og 11 " bakfelg.

Samtidig burde eksosen oppgraderes til noen doble rør bak.

Eisenmann har jo noen gromme greier men det koster deretter dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...