torbfer Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Fekk termostaten i dag, men ikke termostat huse, rekne me å få de i måro . Ja må vel bytte begge pakningene då i tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Kjøpte meg ny termostat i dag den kosta 1000 kr på bavaria men på mekonomen kosta den 450 kr OT Drømmer litt om 540, men er det vanlig at delene er så mye dyrere, eller er det bare at denne er spesiell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Koster ikke noe mere til denne enn noen andre E34'er. Det er ihvertfall min erfaring etter 4 år med 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Koster meir til 540 enn andre jo!! Utenom Når du kjøper i andre land då. Termostat til 520 530 kosta 200kr. Så trur de er litt dyrere .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg tenkte mere på den generelle kostnaden rundt det å eie bilen. En termostat er jo "piss i havet" om den koster 200,- eller 1200,- Har du sjekket hva f.eks Koed tar for termostaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg tenkte mere på den generelle kostnaden rundt det å eie bilen. En termostat er jo "piss i havet" om den koster 200,- eller 1200,- Har du sjekket hva f.eks Koed tar for termostaten? Jeg er langt utenfor Topic nå da men det var den generelle kostnaden jeg tenkte på. Sjekket termostaten bare og den var mye dyrer alle steder enn andre(518,520,525 ol) men ser ganske lik ut på bildet. Kan en sammenligne det med deler til M3 f.eks. Hvis en pisser i havet mange nok ganger vil en i alle fall bli tom for piss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 13, 2011 Share Skrevet Oktober 13, 2011 Joda, men i løpet av mine 4 år med bilen, har jeg kanskje brukt 2000,- i reprasjon/vedlikehold i forbindelse med motoren/girkassen, og det var fordi jeg fikk lyst til på bytte alle pakningene rundt innsuget og toppdekslet. Ellers har det ikke vært noen verdens ting. Nå ser jeg vekk fra oljeskift etc. da dette stort sett blir det samme for alle E34'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2011 Missforstod litt eg , beklager. Ja har sjekket er ca 500 kr. Men nei er vel kje noe meir utgifter enn ein annen e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Fekk fikset de idag Den gammle termostaten åpna seg fint. Men va tydeligvis kje heilt iorden . Nå virker de jaffal 100% etter eg bytta termostat og hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå