316 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Hei! Skal bestille meg vinterdekk, men uansett hva slags side jeg er innom så finner jeg massevis av negative erfaringer da jeg googler... Er det noen som kan anbefale noe? Conti Ice Contact 195/55R16 er det jeg skal ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 http://www.nordendekk.no selger dekk av nordisk standard, ikke den harde gummiblandingen du får fra sydlige deler av europa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Jaja, da får jeg forsøke dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 www.dekkonline.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 www.interdekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Anbefaler byttdekk.com, spesielt hvis du vil ha Pirelli winter carving edge. De har disse billigst (også inkl frakt) av alle jeg fant på nett. Dekkene jeg fikk ble produsert i slutten av 2010. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kjøpte fra nordendekk, kommer på 5000 ferdig levert på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Kjøpte fra nordendekk, kommer på 5000 ferdig levert på døra. Kjapp type, du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Det snør visst hjemme skjønner du... Og jeg er stucka i Bodø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Nordendekk er iallefall bra sort, bedre gummiblanding for nordiske forhold enn de som interdekk og dekkonline selger Hvilke dekk havna du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Nordendekk er iallefall bra sort, bedre gummiblanding for nordiske forhold enn de som interdekk og dekkonline selger Du kan jo velge gummiblanding på dekkonline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Conti Ice Contact. Kjørte hele vinteren på nedslitte steinharde piggfrie dekk i fjor, så det orker jeg ikke igjen... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Bare en liten saksopplysning: www.dekkonline.com har begynt å selge endel vinterdekk med nordisk gummiblanding fra kjente merker - både med og uten pigger. Utvalget i dimensjoner er ikke enormt, og prismessig er min lokale dekkforhandler som regel like gunstig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Akkurat nå, så kan nordendekk dra til helvete. Fikk dekkene levert på torsdag eller fredag, mens jeg var på jobb. Så kommer jeg hjem i dag og der ligger det 15" dekk i stedet for 16" som jeg har bestilt og betalt. Har sendt de en mail om at jeg ikke vil betale for disse dekkene, får se hva de svarer. De burde forresten også betale erstatning for diverse ting og tang som jeg har ødelagt de siste 10 minuttene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Såpass?? Faen, jeg har jo bestilt 17" derifra... Det BØR komme riktig dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå