teegee Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Hei. Lei av lokalt merkeverksted, skal bare selge motor eller gearkasser. Noen som vet om habile verksteder med folk som har peiling på motor og gear? Jeg er villig til å kjøre langt for å få fixa bilen! Alle forslag tas imot med takk
KKise Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 SS Performance i Skien vet jeg er flinke med BMW og motor/gir generelt, hadde jo gått an å gi de et ring
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Står ikke hvor du er fra eller hvor du ønsker tips, men ja Autoteam bergen er meget flike med BMW. Hatt min der på olje skift på kassa og ja de vet hva de driover med de tar b.l.a ferrari, labo. jaguar og flere million biler så vil nok si de har peil:)
teegee Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 Takk for innspill. Jeg holder til i Ålesundsområdet, men kjører gjerne til Skien eller Bergen for å få skikkelig hjelp. Motoren fusker og drar dårlig på 3 gir, går en stund før antydning til trykk kommer. Opplever rykking på lavt turtall uten belastning. Merkeverkstedet kom med tilbud på 71.000 for skifte av automatkasse, da skulle problemene forsvinne av seg selv. Bilen har bare gått ca. 140.000, jeg syns det er utrolig at kassa skulle være gåen da. Jeg tar gjerne imot tips, og ringer de forslagene dere har gitt. Takk så langt
Random Hero Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 SS Perfomance i skien har vel greit peiling på BMW'er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå