Raptus Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Er ny på forumet her, men har hatt BMW'en min en stund nå, så tenkte det var på tide å vise den frem. Er en 318i 2000 modell, er egentlig ikke så mye å si om motor osv. For min del er den helt kurant i forhold til hva jeg bruker den til, så jeg tenker jeg sparer penger og kanskje investerer i en større bil når jeg blir eldre. Bilen ble kjøpt sent i september, og hadde ca 133000km på telleren ved kjøp. Bilen har fullt svart skinninteriør (ikke sportsseter), multifunksjonsratt m. cruisekontroll osv. Kunne selvsagt hatt autoklima, takluke og litt annet snacks, men er helt fornøyd med utstyret. Den har vært fint kjørt, og det er ingen form for rust. Eneste som jeg skiftet ut var skiltlysene og skruene der som var rustet i hjel. Er ikke så mye jeg vil gjøre med bilen ellers, foretrekker den mest mulig original. Leter forsåvidt etter sota sideblinklys og baklykter og midtarmlene i svart skinn. Hva som skal gjøres etterhvert (det som er grønt er kjøpt/gjort): - original cd-spiller - blinklys (blinklys, sideblinlys og baklykter) - nye emblemer - senk (leter etter rimelig originalt sportsunderstell, mer senk blir ikke praktisk) - midtarmlene - sommerfelger - angel-eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Velkommen til forumet og gratulerer med første bil såg rimelig greit ut denne ja:) fine planer også, men syns du kan ta med på lista di M- front da har du susen i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptus Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 M-front er definitivt noe som jeg ønsker meg, men ikke noe som er økonomisk realistisk på kort sikt. Prioriterer skikkelige blinklys og felger først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå