raymond85 Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 hei jeg holder på me obygging av en bmw e36 30 til m3 3.2 å lurer på om det er noen hær som vet hvor man får tak i dokumentasjon på krav på avgass å støy på donorbil ?. for bmw norge gir ikke ut sånt lenger. motor er fra england å der står ikke hk eller noe av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Hvis du har paipirer på bilen så skal det være godt nok det. Kvittering på bilkjøpet med bilmodell og slikt eller vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond85 Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 ja jeg har vogkort å alt av kviteringer på kjøpet men har møtt en vrangpeis på trafikkstasjon som sier han skal ha det. trodde jag hadde alt jeg trengte men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Bare å dra tilbake og si at bilen er typegodkjent med verdiene og de skal kunne slå opp at alt er ok. trenger ikke papirer på det. SÅ lenge motoren du har satt i er nyere enn ombygd bil så skal det gå greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå