Gå til innhold

Stian's e30 320 Turbo prosjekt, laga ny tråd! Link side 15.

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Neste uke skal vinterfelgene vrengest av å sendest til kuleblåsing, så videre til pulverlakkering, da et par kompiser ga meg et spark bak å sa jeg skulle gjøre det samtidig som de, så da ble det sånn :) Bilder kommer :)

Skrevet
Takker :) Får lage en tråd om din du også da! :)

Hehe, går en annen 325 her i Sykkylven, som tydeligivs er profflakkert med polizei design :P

polizei.jpg

E det meininga at alt på bilen ska stå på skeiva? klitermerke på førerdøra å skilte bak [-X

Sorry før litt off tropic :wink:

Skrevet

Liten update :)

Bilen står nå på sommerfelger, da bbs felgene er levert til kuleblåsing!

Var også å hentet noen deler på en e30 som skal vrakest. Hentet senkefjører bak som senker 60mm, da jeg hater stuket på bilen akkurat nå, alt for høy bak.

Også siden jeg har sotete baklykter bake nå, så tok jeg også baklykter. Greit å ha usota baklykter om jeg skulle bli stoppa i kontroll å de skulle påpeke det. :)

Gadd ikke å ta bilder, da jeg regner med at alle har sett orginale 15"bbs felger før. Men kan ta bilder av de etter kuleblåsingen :)

Skrevet

Å der ble det jaggu bestilt powerflex til hele bakstillinga! 2 storforinger, å 4 til svingarmene :) 1800kr inkludert frakt fra Koed :)

Å neste måned blir det nok bestilt ny clutch da den synger på siste verset. Har jo slitt seg gjennom 252000km så den har gjort nytta si :)

Skrevet

Skulle ta bilder av bilen idag, men ble for mørkt ute å ble ingen bra bilder. Får legge ut noen av den senere :)

Noen andre bilder:

DSCN0556.jpg

DSCN0557.jpg

DSCN0558.jpg

Grunnen til noen røde tall her, er at det ikke er justering på de tingene.

DSCN0559.jpg

På interiøret har det ikke blitt gjort noe spesielt annet enn e28 ratt, e39 girkule, ny girmansjett, ny cd spiller, bytta alle lyspærer i varmeapp, og klokke. Planen er M-tech ratt å nytt mattesett, men får se hva som skjer :) Og ja, jeg er klar over at girkula ikke passer bra inn, den skal også byttes etterhvert. Var den eneste jeg hadde liggende.

DSCN0541.jpg

DSCN0543.jpg

Skrevet

Må virkelig investere i ny clutch snart. Er jo helt ubrukelig. Ved pådrag opp fjellet i 3. gir fra 2000 omdreininger slurer den som faen. Men den får bare vente, har ikke penger til det nå.

Neste uke blir det bestilt grøftelys til bilen, fra Ebay. 600kr for begge grøftelysa inkludert frakt!

Så får jeg satse på at jeg har penger til ny clutch og nye framdekk i April. Lønna i Mars går til årsavgift å forsikring på bilen. Dyyyyyrt!!!!

Bytta også bakfanger til en rustfri, orginal chrome fanger idag, plukka den av bilen til en kompis av meg :) Grunnen til at den ble bytta, var pågrunn av dårlig tidligere lakkering av forrige eier, å på grunn av rusthull i "chromen" på venstre side bak.

Skrevet

Ser ut for at det muligens blir bestilt ny clutch uti uka. Har muligens solgt cerwin vega anlegget nå så. Får vite det imorra :) Da blir det nok bestilt simons effektanlegg også tror jeg. :)

Skrevet

Lurer på en liten ting om noen kan svare meg på det!!

Denne bilen er fra Mai 1987, å den har facelift front. Men er det en orginal facelift? Framfangern å panser har blirr bytta en gang, så jeg lurer på når faceliften kom! Takker på forhånd for svar :)

Powerflex å "ny" høyre framskjerm fra Mads'på forumet på plass, blir montert i helga :)

Skrevet
Lurer på en liten ting om noen kan svare meg på det!!

Denne bilen er fra Mai 1987, å den har facelift front. Men er det en orginal facelift? Framfangern å panser har blirr bytta en gang, så jeg lurer på når faceliften kom! Takker på forhånd for svar :)

Powerflex å "ny" høyre framskjerm fra Mads'på forumet på plass, blir montert i helga :)

Faceliften kom vell i september 87 tror jeg :)

Stilig prosjekt, kult at du får ting undergjort så fort :)

Skrevet

Okey, takk skal du ha! Kjøpte nytt ratt med Simon Arvesen idag :) Å her er bilde av foringene.

Men de foringene til for eksempel høgre svingarm. Skal den tjukke eller den tynne delen av foringa stikke ut mot høgre da? Ble litt usikker nå :o

CIMG7448.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...