Gå til innhold

E39 523i Biarritzblau'en! *SOMMERDEKK 19" s.5*

håk
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fin bil , hva var største forskjellene på 2l og 2,3 l ? også manuell og auto hva var best ?

mye fine planer følger med .

For det første er det ikke en 2.3 liter i 523, men en 2.5l! For det andre kjørte jeg på 1.3 liter på mila med 520ia'en, nå ligger jeg på 0.9 (pen blandet kjøring) I tillegg er jeg glad i å kunne gire selv. Ytelsen også er noe helt annet, denne 2.5 litern går det jeg vil kalle godt, kun litt dvaskere/tyngre enn min tidligere 325i E36. 520 derimot, måtte jeg tyne ganske kraftig på steptronicen for at det skulle gå, og jeg følte også at man merket økt vekt (full bil) bedre på 520'en. Den gikk forøvrig ikke fortere enn 170km/t ca

Kan vel gå så langt til å si at jeg aldri kommer til å gå for en 520 ia igjen, selv om den for all del er en helt grei cruiser (ligger like fint på motorveien i 120)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet at det sitter 2,5l i 523, men kallern bare 2,3l siden den er nedstrupa.

0,9 var veldig lite ja, jeg bruker 1,2l men har vell noe med at jeg har automat .

Hehe, okei, vet du kanskje om det går an å fjerne "strupinga"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Jeg har også biarritzblau, veldig flott farge! Jeg liker planene dine, men som du har sagt tidligere i tråden så har jo alle faceliftlykter og m5-look. Jeg hadde heller gått for m-list på bagasjelokket, aerodynamikkfront og m5-speil. Tror den hadde blitt RÅ da. Og ja jeg ville gjort noe med det oransje i lyktene.

Flott bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Jeg har også biarritzblau, veldig flott farge! Jeg liker planene dine, men som du har sagt tidligere i tråden så har jo alle faceliftlykter og m5-look. Jeg hadde heller gått for m-list på bagasjelokket, aerodynamikkfront og m5-speil. Tror den hadde blitt RÅ da. Og ja jeg ville gjort noe med det oransje i lyktene.

Flott bil!

Ja, bilen din er veldig flott også. Strøken.

Har faktisk begynt å helle mot mtech bak med to runde supersport utblås, og aerodynamik foran. M-list på bagasjen har jeg egentlig ikke tenkt så mye på... hmmm... Er ennå usikker på det oransje. Men bør jeg gå for å bytte glass til hvitt eller kjøpe nye depo AE? Hella er litt overpriset syns jeg... Derfor jeg foreløpig ligger på og beholde de originale. Gleder meg til å få på de nye sommerkskoa også, lurer på om det går fint på! Vurderer også soting helt frem, hva syns dere?

(den er ikke senket på bildene)

qf1i8azvkcvjkjif6nic.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kjøp depo sine ae-lykter!! De ser ikke klok ut! Da hadde jeg heller skiftet lykteglasset ;) Syns de siste planene høres veldig bra ut!

+1 har selv depo-lykter, i chrome vell og merke, kan ikke sammenlignes med hella, skal få bytte disse så fort pengene strekker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg nok unna depo ja! Da blir det org lykter foreløpig, mulig jeg tar på litt gul film, eller kjøper et sett med klare blinklys.

Takk for mye skryt folkens! gleder meg til å prøve på sommerhjula, og lurer på om de smetter rett på... hmm... Skrik ut hvis noen kan dreie på dekka og balansere hjula mine :)

Har ikke sett disse felgene på bil før igrunn, har noen bilder av de??

9k04rgi5kf6p9nn52lhp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...