H_c Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 http://www.tv2.no/underholdning/broom/d ... 06259.html Jeg har laget en artikkel om den gangen Tommy Lund brukte 70 timer på å forvandle en ferrari 360 til finere enn ny.. Les og nyt folkens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 ser den er flyttet, hadde jeg lagt den feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2011 eh.. nå ser jeg dne liger i bilder filmer etc..? Det er en informativ artikkel, og lærerik, syns den skal ligge der jeg la den først jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 De finner den vel uansett hvor den ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Steike ta, for en entusiast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Steike ta, for en entusiast! Jo takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 Bra skriving. Beundringsverdig, Tommy ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Steike ta, for en entusiast! Jo takk Å det var ment i meget positiv forstand om det skulle være tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hehe. Tommy er vant til å bli kalt litt av hvert når det gjelder dette. Tommy er rett og slett perfeksjonist. Tror ikke jeg har sett ham gjøre noe som helst halvveis. Kanskje husvask, men det har jeg aldri sett ham gjøre Creds til ham og pallen med tålmodighet han ble født med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Vanvittig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 skulle ønske jeg hadde bare 1/10 av de bilpleie kunskapene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Herlig Tommy Dette liker vi ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå