Rismoen Skrevet Oktober 11, 2011 Share Skrevet Oktober 11, 2011 god dag, lurer på om det er noen som har vært borti og bytte navi pakker? sitter basic navi i bilen nå, med 6,5" skjerm,, men har fått tak på en delebil med komplett proff navi, trenger jeg bare bytte skjerm spiller? isåfall er det noe feil med min spiller. får opp bilder og alt virker, bortsett fra at den ikke vil spille av noen sanger, verken usb/dc/fm.. hva kommer dette av? er det noe mer som trengs å byttes? hvordan koble sup og forsterker på orginalspiller? alle svar mottas med stor takk! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anx Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Om du har CCC navien idag, er det ikke så vanskelig å konverte til CIC navien som du har i delebilen. Det du trenger å gjøre, er å bytte ut skjermen og selve enheten i dashbordet som du putter cder osv inn i. Deretter må du bytte ut iDrive spaken. Når dette er gjort, vil du være nødt til å kode dette opp. Om noen i Norge vet åssen de koder dette aner jeg ikke, men veit at Patryk fra Polen er flink på dette. (Kan koder over remove via nettet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Ettersom trådstarter skriver han har en lille skjermen, er det nok M-ASK han har, og ikke CCC. Om delebilen er eldre enn 2009-modell er det CCC i denne, er den nyere er det CIC. CCC er enklere å flytte over, da det ikke krever den omfattende kodingen som CIC gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rismoen Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 men det er i så fall bare koding det står ¨på? flyttet over alt, ser ut til og fungere bortsett fra at jeg ikke får spilt av musikk. leser cdèr osv, men den vil ikke spille av. står bare 00.00, radio og alt er dødt.. hmm, men tusen takk for all hjelp.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå