M-H-P Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hei allesammen jeg har montert xenon i fjenlys og tåkelys på e91en og alt lyser og fungerer men etter en stund får jeg feilmelding på lysene som om en pære var gått og lyset skrur sig av- dette kan ikke skrus på før tænding har vert av på igjen , noen ganger hvis jeg slår på tåkelyset ved start får jeg ikke feilmelding. er der noen som kan hjelpe med dette på verksted var der ikke noe at gjøre sa dem men ville ikke se på bilen engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Hvilken modell er dette? har du CANbus på lysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-H-P Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 330d 2007 ja tror der er canbus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granholt@sfjbb.net Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Står noe om det her http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p=20123693 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-H-P Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 dvs at jeg må kjøpe ncs-expert og programmere dette selv , kan dem gjøre dette på verksted ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-H-P Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 er der noen som kan hjelpe med dette eller vet om verksted som vil gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Dersom du har ettermontert xenon konverteringskit, så er det mulig det ikke vil gi god nok motstand for canbus. Og styreenheten kutter strømmen, da den tror det er noe galt (f.eks. def pære). Skal i grov teori gå ann å koble inn en motstand, stor nok til at bilen tror at det er en pære der, som er hel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå