Tommen325 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 Får slenge ut noen av mine filmer da http://www.youtube.com/user/StaLe30#p/u/23/cBbGSeOnUto Edit: Var vel ikke akkurat burnout men dette er det nærmeste jeg har av burnout på film Den var rå! Så ut som en fin bil også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Burde vell egentlig være bare forumbiler, men denne må sees! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 eneste de bilene duger til også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Stemmer det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Får slenge meg på da! Kom bil imot på starten der, så ble litt spruting av grus på publikum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 En liten en Er det der 320 turbo? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Min første burnout kommer sterkere tilbake til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Forumbil: http://m.youtube.com/index?desktop_uri= ... 6UZ81c3MxI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hendseth Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Dette er vel også en forumbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 hååh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 http://youtu.be/QCoKVFdi6O0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Apropos burning, jeg får ikke revet den løs og stått stille(bremse samtidig) for bremsene bremser ikke bare forhjula, den bremser også gassen, hvordan får jeg kommet meg "rundt" det? noe sikring el? Har ikke sladda mye med e39'n min, så har ikke noe biler/film å legge ut, men såfort jeg kommer meg hjem fra jobb skal jeg se igjennom det som er her(youtube er sperret på jobbpc'n) så kanskje jeg kommer sterkere tilbake senere i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Apropos burning, jeg får ikke revet den løs og stått stille(bremse samtidig) for bremsene bremser ikke bare forhjula, den bremser også gassen, hvordan får jeg kommet meg "rundt" det? noe sikring el? Har ikke sladda mye med e39'n min, så har ikke noe biler/film å legge ut, men såfort jeg kommer meg hjem fra jobb skal jeg se igjennom det som er her(youtube er sperret på jobbpc'n) så kanskje jeg kommer sterkere tilbake senere i sommer Regner med du har rusa opp bilen ordentlig brå sluppet clutch'n også kasta deg på bremsen? Ikke trykk bremsen i bunn , bare juster med bremsen når du merker Bakhjula spinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 er noe i den duren ja, prøver å justere bremsen litt, men turtallet faller drastisk og bilen bare dør omtrent men får vel prøve litt mer da, for det skal jo gå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå