magnusl Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hei! Har hatt en lekkasje fra radiatoren en stund som ser ut til å ha blitt litt verre nå i det siste. Driten lekker vel ca 1.5 liter i uken. Akkurat nå har jeg verken tid eller penger til å få sendt den til verksted for å bytte radiatoren (er midt i flytting) og det å gjøre det selv er ikke noe jeg har så veldig lyst å eksperimentere med. Såå det jeg lurer på, er det noen som vet om disse radiatortett greiene man får kjøpt er noe bra? Er det noen som virker/ikke virker? Hvor lenge kan man kjøre med noe sånt før man bør bytte radiatoren? Tenker å få byttet den i løpet av 3 uker. Har søkt en del på nett etter noe info om det, men det er så mange delte meninger. Noen sier man aldri bør bruke noe sånt, andre mener man kan ha det en liten periode mens andre igjen mener at man kan kjøre med det i "evig". Noen som kan hjelpe meg? Gjelder en E46 320, 99 modell.
Forbiss Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Det funker veldig bra og det skader ikkje om du kjører med det i hverken 3 uker, 3 mnd eller 3 år. Ivartfall den som heiter bar's leak.
magnusl Skrevet Oktober 13, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2011 Vet du hvem som selger det i Norge? Og hvordan funker det? bare helle på litt og gi gass? =D
Forbiss Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Har det vel på f.eks Statoil trur eg. Ta av øvre radiatorslange, tøm på radiatortett, på med slangen igjen, fyll opp til max med frostvæske og start bilen. La den stå på tomgang i ca 15 min trur eg? Lenge siden eg har brukt dette stoffet men alt står på boksen.
ISBjörn Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Testet den de selger på Jula for et par uker siden, holdt tett i ca 0 minutt på min E38 ialelfall. Kanskje den er bedre på biler uten plastikk radiator?
Hauso Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Bar's Leaks's får du på bilxtra. Funker veldig bra, så lenge det ikke lekker for mye. er verdt et forsøk. Kjøp den gule boksen, med "graut" inni. Det er vel den drøyeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå