Gå til innhold

E30 M3 smell på Straume

MonsterM3
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var nå vel ikkje med hensikt å behandle bilen slik da..

En m3 skal jo brukes..men handler om å kunne bruke redskapen da..:)Blir vel rettet denne:)

Ja, akkurat det utsagnet der sier kvinnfolka og!

Leit å se en slik bil kræsja... virkelig. Håper den kommer i sin rette stand igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med bilen, men vet av egen erfaring at selv om den ikke ser så værst ut er det fort gjort at reperasjonen overstiger verdien og dermed blir kondemnert. Kjørte fronten på min e46 i autoværtnet over ei bro i vinter, hastigheten var ikke mer enn 30-40 ved sammenstøtet, men ramma ble småskeiv og dermed ble det dyrt. Skal også sies at til og med karen fra falken som også driver oppretterverksted trodde i utgangspunktet at den kunne reddes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet iallefall hvem som har hatt den de siste årene.. Ser ut til å være denn med S50B32 og oransje Ksport bremser..

Med mindre noen har kjøpt den iløpet av de siste mnd da?

edit: nå ble jeg litt usikker.. bilen jeg snakker om hadde E34 Mdouble spoke 18" felger tidligere iallefall... men den også er i denne fargen og godkjent med S50..

den har m5 3.8 og ikke godkjent den du mener ;) og er svart... ikke technofiolett som denne og ap racing bremser..

Der tar nok dessverre du også feil. Bilen dere tenker på står i min garasje med s62 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er godkjent ombygt til M3. I vognkortet står det at den er godkjent ombygd i henhold til et dokument nummer. Det dokumentet er det ingen som finner hos Statens Vegvesen, så hva det inneholder er det ingen som veit. Så den kan vere godkjent med 3.2l eller ikke. Bilen er veldig bra teknisk, men den trang en oppussing. Og det får den nå noe tidligere enn han egentlig tenkte. Det er tråd om bilen på prosjekt forumet under "nok et E30 prosjekt".

Det var ikke noe fart og uvettig kjøring inni bildet her. Han hadde klumsa meg girene og lakt den i 2. gir i stadenfor 4. gir, så den låste bakhjulene og snurra ut. Ingen stress me hverken Politi eller andre så alt er helt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er godkjent ombygt til M3. I vognkortet står det at den er godkjent ombygd i henhold til et dokument nummer. Det dokumentet er det ingen som finner hos Statens Vegvesen, så hva det inneholder er det ingen som veit. Så den kan vere godkjent med 3.2l eller ikke. Bilen er veldig bra teknisk, men den trang en oppussing. Og det får den nå noe tidligere enn han egentlig tenkte. Det er tråd om bilen på prosjekt forumet under "nok et E30 prosjekt".

Det var ikke noe fart og uvettig kjøring inni bildet her. Han hadde klumsa meg girene og lakt den i 2. gir i stadenfor 4. gir, så den låste bakhjulene og snurra ut. Ingen stress me hverken Politi eller andre så alt er helt i orden.

Så det du sier er at hvis man kjører 70kmt(vet ikke hva fartsgrensen er der) på 3.gir også legger den i 2.gir isteden for 4.gir så låser den bakjulene og drar av veien? Hmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en sur e30, så lenge det går bra med menneskene kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Sånne komentarer spyr eg av, sjølv om du ikkje liker E30 går det an og unne andre gleden av dei! Idiot fakter.

[-X[-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...