Gå til innhold

Premiere på nye 3-serien, akkurat nå

StianLgs
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, hva skal man si. I seg selv en pen bil, men synes det er litt kjedelig og trist den er så lik en mini F10. Ser tendensen både hos Audi og BMW der de "merketypiske" linjene er blitt så viktige at de ulike modellene innen merket blir veldig like. Interiørmessig så synes jeg det er noe veldig Volvo-aktig over at navi-skjerme kommer opp av dashbordet og at det er mer kvalitetsfølelse over en permanent synlig skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man si. I seg selv en pen bil, men synes det er litt kjedelig og trist den er så lik en mini F10. Ser tendensen både hos Audi og BMW der de "merketypiske" linjene er blitt så viktige at de ulike modellene innen merket blir veldig like. Interiørmessig så synes jeg det er noe veldig Volvo-aktig over at navi-skjerme kommer opp av dashbordet og at det er mer kvalitetsfølelse over en permanent synlig skjerm.

Enig med at den ligner på f10. Syns og at navi skjermen skulle ha vist heile tida eg og. Ser mykje meir clean ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg stygg stygg front.

disagreed, alt i alt en vellyket front spør du meg, MEN, det mellomrommet mellom panseret og nyrene klarer jeg ikke helt å like - enda. ellers ser fronten (og hele bilen generelt) på 3-serien mye bedre ut enn 1 serien.

bmw design har en tendens til å trenge modningstid. bare se på e60, som ble kritisert for det heslige designet når den ble lansert, ikke mange som snakker negativt om det designet pdd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygg stygg stygg front.

Som sagt syns eg panseret er litt for bulende/klumpete. Trur det har endel av skylda. Så syns eg nyrene skulle vore endel av panseret sånn som på e46, sånn at man slepp å sjå den tydelige streken. Men ellers syns eg fronten er ganske tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...