kurtm Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 har planer om å bestille felger fra england, men firmaet som jeg skulle bestille fra krevde fødsels og person nummer for å kunne sende dem gjennom tollen til norge. Ble litt skeptisk til dette og lurer på om dette er normal prsedyre??? firmaet heter NCB Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Stemmer at det er normalt, jeg har selv gjort det da jeg bestilte felger fra England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Dette kan man lese mer om i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Ikkeno problem BMautosport eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurtm Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 ncb motorsport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 Ikkeno problem BMautosport eller ? Skal bestille fra den bmautosport siden no, men han ber om personnummer... Syns det virker litt rart, eller er eg helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Ikkeno problem BMautosport eller ? Skal bestille fra den bmautosport siden no, men han ber om personnummer... Syns det virker litt rart, eller er eg helt på jordet? Skal visst være normalt i følge andre som har handlet der ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå