xlibris Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Hei. Jeg har en 1997 mod BMW E39 520i som selges i deler. Bilen har vært brann i motorommet på, så det er ikke noe brukende igjen i motor. Har også komplett stoffinteriør liggende til bilen. Ta kontakt dersom det er noen deler dere er ute etter. Helst på sms 400 65 880 eller PM. Verner X - bagasjeroms luke (solgt) X - Høyre dør foran (solgt)
opeth84 Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Heisann! Har du koppholdere bak? Stoffmatte sjåførside i grått stoff?
Utvilsomtdenbeste Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 Er tåkelyktene like hele? Hvor mye skal du eventuelt ha for dem?
opeth84 Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 også interessert i bmw emblem til panser dersom dette er i fin stand, da mitt er omtrent helt nedslitt.
opeth84 Skrevet Oktober 15, 2011 Skrevet Oktober 15, 2011 også interessert i bmw emblem til panser dersom dette er i fin stand, da mitt er omtrent helt nedslitt. eventuelt tips til hvor man kan få tak i dette,om du ikke selger/mangler dette.
håk Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Får de på GS eller evt billig på eBay Til selger, er bilen Biarritzblau?
xlibris Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Opeth84: Jeg skal sjekke om jeg har koppholdere bak. Men jeg har gummi matter i bilen, så vet ikke om du er interrisert i det. Når det kommer til emblemet så er nok det som HÅK sier det beste, gs-bildeler selger vanlige emblem og emblem med carbon i. Men jeg ville personlig bare bestilt på ebay fra England, det er like enkelt, tar ca en uke og sende, og koster 1/4 del sikkert.
xlibris Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 JIMVP: jeg skal sjekke hva jeg har i bilen, må ha meg en runde og kikke etter litt annet også nå. så skal sende et svar på det litt senere. utvilsomtdenbeste: Som jeg skrev til en jeg fikk PM fra, ekstralysene er nok bare en stor klump med plastikk og litt glass igjen av, så jeg tviler på det er så mye og hente der desverre. Men ta en titt på ebay, enten fra England eller Tyskland, det er nok muligheter for og få billig derfra.
xlibris Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2011 Håk: Jeg vetta faen hva fargen heter, emblemet i motorommet som fargekoden skulle stått på er bare en liten koksflekk, så det er vansklig og si, men det er en mørkegrønn metallic farge, dersom dette sier deg noe mere?
håk Skrevet Oktober 16, 2011 Skrevet Oktober 16, 2011 Okei, er på jakt etter en biarritzblå! den så jaggu blå ut på min pc
xlibris Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 vegard89: jeg skal ta og sjekke opp i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå