Petter`n Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg en ny BMW. Har hatt en E46 320D i 4 år nå og er noe misfornøyd. Hatt trøbbel med girkassa (konverter during) samt byttet vibrasjonsdemper og dynamo. Jeg sikter etter en 2006 mod 520D. Har lest mye på den tekniske tråden om E60 og har blitt noe klokere. Hva bør jeg kikke etter? Kjente feil? Manuel eller Automat? Import eller Norsk bil? Hvilken pris bør jeg sikte meg etter? Hva er deres erfaringer med denne type bil? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Har no hatt min i mer enn to år og må bare si med engang dette er bare rett og slett en fantastisk bil, BMW har virkelig gjort jobben sin her. Har kjørt mange E60/61 fra manuell 2003 til automat 08 og det er kjempe biler alle sammen. Min har vert familie eid de siste 4årene og den har kun vert på verksted p.g.a converter røk da de inpoterte bilen og satt i feil batteri. Ellers har bilen vert feil fri. Synest manuell bilen jeg kjørte var at en mistet mye av kjørecomforen kontra da jeg satt meg i min egen bil etterpå. Vist du ser etter så sent som 2006 så ville jeg nok gått rett opp på 07 facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Oktober 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Har no hatt min i mer enn to år og må bare si med engang dette er bare rett og slett en fantastisk bil, BMW har virkelig gjort jobben sin her. Har kjørt mange E60/61 fra manuell 2003 til automat 08 og det er kjempe biler alle sammen. Min har vert familie eid de siste 4årene og den har kun vert på verksted p.g.a converter røk da de inpoterte bilen og satt i feil batteri. Ellers har bilen vert feil fri. Synest manuell bilen jeg kjørte var at en mistet mye av kjørecomforen kontra da jeg satt meg i min egen bil etterpå. Vist du ser etter så sent som 2006 så ville jeg nok gått rett opp på 07 facelift. Syntes de er fine og liker mest sedan typen. Hvordan er det med plass i disse bilene? Forskjellen fra facelift og preface? Er nok litt mer hypp på manuel typen fordi jeg ikke har lyst å gjennomgå det konverter hælvette igjen. Kosta meg 20.000kr å bytte! Er vel sikkert noe mer sikrere å chippe manuel bilene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Plassen er no så som så kontra E61, men det er en stor bil da. Begge er familie vennlig Forskjellen så kan du titte litt her: viewtopic.php?f=1&t=66848 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå