e30 tic Skrevet Oktober 15, 2011 Share Skrevet Oktober 15, 2011 Her i uka var det faktisk litt sol, fikk tatt en siste "skikkelig" vask for hånd før vinteren setter inn.. Dårlige bilder, ikke så lett å ta bilder rett utenfor huset 528 touring. Mange Km på telleren men fortsatt en veldig god bil som eg er kjempefornøyd med En kompressor mangler i dette motor rommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 siden det går rett vest med aksjefond om dagen har eg satset alt på verdipapirer av denne typen Nye lekebilen som skal beholdes slik den er, skal bare ta Eu kontroll og shine litt rundt om kring og forhåpentlig ha det veldig morro i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 nice noe mere info om e30n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Du kom deg over fjellet, ja:) Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Leser jeg Rema senkesett? Flott touring Spenstig vognkort på E30'n ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Tja, ikke så mye å si, helt ok bil å kjøre selv om den brummer litt vel mye, lader bare 0.5bar. Turbosettet er veldig fint bygd og fungerer slik det skal. Skal ta EU og fjerne en del rust i en innerskjerm. Ja gikk fint det Ehrnst, noe skeptisk i det jeg så at det manglet jekk osv...kjedelig å stå med pungtering mitt på fjellet feks Det er to vognkort på bildet, ix'en til høyre og det andre er til den kvite, håper det til våren står twin-turbo i det. Rema ja Di har nok bare satt sammen id merkingen på fjørene til et ord. Er skifta understell nå uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Er det noen andre som har eller har hatt ix med turbo her inne? Hadde vert gøy å delt noen erfaringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 TOuringen og godkjent? Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 TOuringen og godkjent? Nice! Ja godkjent med turbo og høyere effekt den også, Det er egentlig største grunnen til at jeg "måtte" ha denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen andre som har eller har hatt ix med turbo her inne?Hadde vert gøy å delt noen erfaringer.. Jeg har tvillingbroren til din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Er det noen andre som har eller har hatt ix med turbo her inne?Hadde vert gøy å delt noen erfaringer.. Jeg har tvillingbroren til din Den må du utdype litt, eg kjenner heller ikke historien til denne jeg har nå, du kan evt sende meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Ikke sånn tvillinger at de har med hverandre å gjøre, bortsett fra å være nesten identiske. Tidligere eier på din ser dog ut til å være en som har hørt om vedlikehold, det kan jeg vel ikke akkurat si om min :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kristov som har bygget den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 siden det går rett vest med aksjefond om dagen har eg satset alt på verdipapirer av denne typen Stilig med IX Turbo ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Ikke sånn tvillinger at de har med hverandre å gjøre, bortsett fra å være nesten identiske. Tidligere eier på din ser dog ut til å være en som har hørt om vedlikehold, det kan jeg vel ikke akkurat si om min :/ tenkte kansje det var to kompiser som hadde bygd like biler samtidig bare. Ja bilen virker grei den, men det bærer preg av å ha blitt kjørt daglig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå