hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31242860 står ''selger'' i navnet, står forhjulsdrift istedenfor bakhjulsdrift, og det er en 1997 modell , ikke 1998 slik det står i annonsen. hva synes dere? Vedkommende er også utenlending, med tanke på hva han skriver under bildene sine: masse skrive feil ... Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic/tråd. Man bør være forsiktig med antakelser/beskyldninger i slike sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31242860GOD pris eller SVINDEL? Jeg lukter svindel.... står ''selger'' i navnet, står forhjulsdrift istedenfor bakhjulsdrift, og det er en 1997 modell , ikke 1998 slik det står i annonsen. lukter som sakt svindel, hva synes dere? Vedkommende er også utenlending, med tanke på hva han skriver under bildene sine: masse skrive feil ... Ser ut som linken er fjernet, men synes du skal være j..... forsiktig med å beskylde folk for svindel...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Ikke fjernet, bare feil linket til: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31242860 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Jada, jeg skrev: lukter svindel, beskylder ingen, derfor jeg også la ut her for å høre hva dere tenker og tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 kan være en 97 model som er førstegangs registrert i 1998. mange som ser i vognkort og tar det som model hviss de ikke vat bedre. dat kan hende det står selger istdefor achmed, siden mange normenn er redde for og handle av andre enn en norsk hvit person. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Står at det er en 98 modell i registeret, så er nok det. Billig var det i hvert fall, om km.stand stemmer. Det er bare å sjekke med BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 You Have Selected: 11/1997 E39 520i Sedan M52 Europe Left hand drive Automatic Production Code: DD21 bilen er laga november 1997. da er det en 1998 model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Den er billig, men er vel ikke ekstremt billig. Andre gang denne har blitt lagt ut på finn.no vet jeg. sikkert vanskelig å selge 520ia, med tanke på at de har blitt så billige, og da er det stortsett ungdommer som kjøper de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 var ikke noe som blinka svindel når jeg leste den annonsen men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Enig... Folk må få selge biler billig, selv om de er utenlandske... Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Så jo ut som et meget pent eksemplar det ja. kan skjønne du stusser litt på prisen, men e39 har sunket en del i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Dasååå ja for jeg stusset på prisen i forhold til tilstand + alle de punktene jeg nevnte. Husk folkens: Jeg la ut dette fordi jeg spør dere om HVA dere tror, jeg beskyldte IKKE selgeren om NOE, jeg sa jeg lukta svindel, men man kan jo lukte feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Du spurte jo både her og i tulletråden. Virker som du er nokså bestemt på at det er svindel. Jeg ser ikke noe annet en fin blank bil med sportsskinninteriør som er priset for å bli solgt, og ikke ligge på finn.no i månedsvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 hehe, er ikke alltid lett å vite, derfor det er greit å ha et forum der du kan høre andre sine meninger osv. Syns faktiskt bilen så veldig bra ut, hadde kontaktet eier å tatt en titt på bilen hadde jeg vert deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Må få solgt min først bare.. noe sier meg at den er solgt innen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå