bmwZ Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Har sendt deg pm nå, havner bare i utboksen min også. Men har mottatt fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 pm havner i Utboksen frem til den blir lest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Da lærte jeg noe nytt idag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 ISO-200, 1/15sek lukkertid, f/8, EV -5 ISO-200, 1/15sek lukkertid, f8, EV -5 Selvfølgelig tatt med stativ og utløsertimer. Nå skal det sies at jeg ikke ble helt fornøyd med bildene av 7'ern. Glemte stativet og blei litt stressa pga. tiden. Nå har jeg lekt med eget kamera. Du skrev at lukkertiden var 1/15.kan du ha skrevet feil og ment at lukkertiden var 15"? Når jeg på mitt kamera (sony330a) med samme instillinger iso, F og stiller inn på 1/15 får jeg en kjapp lukkertid. Ikke prøvd i trafikk på natt ennå. Bruker du jpg eller raw format når du tar bilder? Fine bilder du har summert på blogen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå