Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Hei, er på jakt etter følgende deler til min E30: Deksel under ratt, reservehjul, jekk, verktøysett, list ved førerdør over vinduene, langs taket (2-dørs), og låsesylinder til bakluke har jeg. M-Tech 2 ratt, eller med airbag. Gjerne også utvendig tanklokk pluss andre småting. Noen som har? Ta kontakt! Må også få turteller til å virke, pluss vanntemp-viseren i instrumenthuset.. Edit: Låsesylinder er løst!
olleboy Skrevet Oktober 17, 2011 Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg tror jeg har det, må bare sjekke at jeg ikke har kastet det;-)
Turbo-HF Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg tror jeg har det, må bare sjekke at jeg ikke har kastet det;-) Let me know, takker! Pris?
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2011 Tanklokk, ratt, reservehjul, jekk, deksel under ratt og ventilasjonsdyse er foreløpig ordnet. Det jeg da fremdeles trenger, er verktøysettet og baklukelås og dørlisten, foreløpig.
Turbo-HF Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2011 Behøver tenningslås og ratt, M-Tech 2, helst til E30 325iX 1986! Haster!!
Turbo-HF Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Oppdatert førstepost, god helg, alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå