turbodiesel Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Har for en tid tilbake blitt en fornøyd BMW eiger, så tenkte å lage en tråd. Dette er min 2. bil, etter en Opel Omega 2.5td eg hadde tidligere. Var da eg ble litt frelst i BMW-diesel, men ble desverre bare en 2-liter på meg... Bilen er en 2001 mod facelift med helt greit med utstyr, skal prøve å få tak i utstyrslisten. Er også meget fornøyd med interiøret - sykt fin farekombinasjon. Foreløbig er det ikke gjort så masse, men kan legge ut om planene med bilen. M-tech leppe forran Xenon i nær, fjern og grøft Fult Alpine Type R annlegg - med komponentsett forran og fulltone bak, samt 2x12" subb med Blaupunkt Pnp 475 og alpine MRP-2000 forsterkere - Mediabridge dice Sorte blinkers og nyrer 170hk chip Soting av ruter - helt frem Nye baklykter - hvite M-tech bakfanger - samt doble endestusser. Bakrutesenker og M5 lippe på koffertlokket, M5 speiler - Kjøpt inn og skal snart monteres TA Technix coilovers Mangler bare å få kjøpt inn haaman leppe + Hyperrace felger.. så skal alt være på stell Grønn = Gjort Rød = Ugjort Har ingen ferske bilder, men har dem ifra salgsannonsen: Og kansje litt unyttig info, men putter det på her: VIN WBADM71010GU51620 Type code DM71 Type 520D (EUR) E series E39 () Series 5 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine M47 Displacement 2.00 Power 100 Drive HECK Transmission MECH Colour COSMOSSCHWARZ METALLIC (303) Upholstery STANDARDLEDER/LIGHTGELB (O7LG) Prod.date 2001-06-07 Close Options Code Description (interface) Description (EPC) S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Multifunction f steering wheel S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model lettering S428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kit S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Interior/outside mirror with auto dip S441A SMOKERS PACKAGE Smoker package S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passenger S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Headl.washer system/intensive cleaning S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S522A XENON LIGHT Xenon Light S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioning S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S630A CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER Car phone with cordless receiver S773A WOOD TRIM Fine wood trim S775A INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE Headlining anthracite Code Description (interface) Description (EPC) L801A GERMANY VERSION NATIONAL VERSION GERMANY S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List Europe S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions German S945A CONSIDERATION OF PRICE DEPENDENCY Dummy-SALAPA S970A BUISNESS PACKAGE Business Package Close Standard equipment Code Description (interface) Description (EPC) S520A FOGLIGHTS Fog lights S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometre speedo S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Language version German Close Information Code Description (interface) Description (EPC) S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Interior mirror with automatic-dip S473A ARMREST, FRONT Armrest front S555A ON-BOARD COMPUTER On-board computer V with remote control S602A ON-BOARD MONITOR WITH TV On-board monitor withTV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Meget fin bil dette, denne likte jeg syns for alldel du skal beholde lyktene som den er, skiller deg litt ut med amrikanske lykter. Overhode ikke stygge. Kankje få lite orange markeringslys i blinkers så er du i skikkelig amrikansk;) Som denne http://img843.imageshack.us/img843/3248/m5nsized1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Denne var fin ! Hvordan er det med 8000k i nær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Det er ikke amerikanse lykter. Men vanlige facelift med orange blink.. Men bilen så veeeldig pen ut .. Forresten, hvorfor 8000K i lysa? 6000K ser penere ut og lyser bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 "US"-look på lyktene har eg vurdert, for når eg kobler fra angel-eyes så kommer blinklys på på halv funksjon. Må få kobla dem til å lyse samtidig, men det er vell lite populært hos biltilsynet... 8000k i nær er ikke ett problem i det hele tatt, og har valgt 8000k siden eg ville ha ett meget blått lys.. At du synest 6000k er penere, er din sak, jeg liker 8000k best. Men JA, det er mye bedre lys i 6000k, enn 8000k. Og som dere har sagt, JA bilen er meget pen, var derfor eg betalte litt mer for denne en hvor markedet låg, bilen var 120% strøken når eg kjøpte den, INGEN riper eller bulker, upåklagelig interiør (forutenom førerstol som har pittesmå tegn på at den er gått 200 000). Bilen har vert importert i 2004, så eigd av mekaniker på BMW, for å så bli eigd av en som dreiv vaskebyrå siden 2010, før eg overtok den i 2011. Så veldig god historikk, spør du meg. Forrige eiger var perfeksjonist, så alt som kunne påvise seg å være småfeil på, har blitt bytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Det er ikke amerikanse lykter. Men vanlige facelift med orange blink.. Men bilen så veeeldig pen ut .. Forresten, hvorfor 8000K i lysa? 6000K ser penere ut og lyser bedre Ja er facelift med amrikansk utgave, finnes to slike som på bilde hannes og her med orginalt markeringslys: http://img827.imageshack.us/img827/3355/10123811.jpg http://img692.imageshack.us/img692/5702/headhalo1.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 Utrolig fin bil dette! 6000k/8000k diskusjonen kommer jo aldri til å gi seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jo takk, er fin den Ja kan være de er amerikansk, eg vet ikke, men har no ikke markeringslys på siden... er nett samme lykten som de med kvit/krom refleks på siden, bare disse er orange.. 6000k/8000k er vell som sagt en uendelig diskusjon ja - eg mener 6000k lyser best, men har hatt det på tidligere biler, så ville prøve noe nytt, så ble 8000k for å skille litt ut, syns det er en fin blåfarge i den, 6000k kan fort bli litt for lyseblå for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 nei vet, men amrikanske blir levert sånn som du har eller de jeg linket til. Samme som på min e60 så er det krom plate under markeringslysene, men amrikansk utgave av de har orange plate der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Nå er eg tilbake til halogen i grøftelysene, ble stoppet av BT igår å hive ut xenon... surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Rop ut om du skal selge forlyktene og baklyktene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2011 Tviler litt på å selge frontlyktene, da de er bra - utenom det oransje Men baklyktene kan nok selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 kjøpt nye baklykter? skal du ha helt sorte, eller kun med sort blink? Har selv med sort blink, orginal hella facelift.. http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 73_big.jpg http://cache.finn.no/mmo/2011/7/10/6/29 ... 174319.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodiesel Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Tenker noen lykter i den stilen der ja Er de orginal sotet? Og PASSER de FACELIFT ? - Meeeget interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kravez Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 disse er orginalt sotet, laget av Hella. Passer facelift såfremst du kjøper til facelift;) http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#15102 Står "Varen er uoriginal, men i OE kvalitet" men dette er orginal Får disse lyktene med oransje blink, hvit blink, sotet blink, og helt hvite (http://www.hella.com/produktion/HellaRe ... ar_3_C.jpg) kjøpte mine fra schmiedmann for litt over ett år siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå