dannyboy92 Skrevet Oktober 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2011 de setene dine var farlig fine.. fikk lyst på Ble betalt 14tusen får de, så skal nok ha ca samme pris Er trekk over seta får å unngå slitasje Strøkent fra venstrestyrt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 dette kan bli bra, liker planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hva slags felger står det på inspirasjonsbilen på side 1? BBS RS? Var sinnsykt rå felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Det er BBS LM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Samme interiør som meg! Det er utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Hva slags felger står det på inspirasjonsbilen på side 1? BBS RS? Var sinnsykt rå felger. Det er BBS LM, eller GS SILVERTRACK som du får hos GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Samme interiør som meg! Det er utrolig deilig! Meget deilig ja Men vil selge det til fordel får skinn interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 Blir bra dette Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 DER har du E36 jeg kan digge! Er ikke spesielt glad i de vanligvis, men coupe er det jeg har lyst å få tak i selv. Er det vanskelig å finne? Har ikke sett så mange. Siklet litt på en som går rundt i Ålesund-området her. Gratulerer med flott bil (noooe sent men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Her går det jo lovlig tregt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 DER har du E36 jeg kan digge! Er ikke spesielt glad i de vanligvis, men coupe er det jeg har lyst å få tak i selv. Er det vanskelig å finne? Har ikke sett så mange. Siklet litt på en som går rundt i Ålesund-området her. Gratulerer med flott bil (noooe sent men) Takker får det Bilen ligger til salgs her på bimmers om det kan være av interesse. Ja, meningen var at jeg skulle ha fått spart opp og handla inn alt av deler til påskeferien, da vi har fellesfri, deretter ta den inn og montere/hellakkere, men da økonomien sier stop så må jeg nok vente litt, og påbynne på nytt etter lærlingstid. Veldig synn, får jeg hadde utrolig store planer og forhåpninger til dette. Uansett så står bilen trygt her, å vis den ikke blir solgt til den prisen jeg vil ha, så skal jeg ta vare på den til jeg har råd til å starte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå