Gå til innhold

Nettsider som forhandler heftige lydpotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et par linker til skikkelige lyddempere som virkelig får fram en grom lyd? :)

Edit: Er ny her, så regn med en del spørsmål fram igjennom :D Gått fra elitebruker på mopedportalen til bimmers (Y). Moped er gårsdagens nytt nå :D

Skrevet

Skal du ha BRUTAL (og muligens rånete lyd) så er det "japsepotte" med 4,5" stuss som teller..det har jeg på min Nissan og det bråker FÆLT..

Skal du ha veldig "BMW" lyd så går du for scorpion, remus, eisenmann, bastùck eller feritta..

Skrevet
Anbefaler deg først og fremst og bruke søk da det ligger svar på mye her inne...

Søkte, fant ikke det jeg var ute etter

Skrevet
Skal du ha BRUTAL (og muligens rånete lyd) så er det "japsepotte" med 4,5" stuss som teller..det har jeg på min Nissan og det bråker FÆLT..

Skal du ha veldig "BMW" lyd så går du for scorpion, remus, eisenmann, bastùck eller feritta..

Har du en nettside? :) eller flere

Skrevet

ALLE sidene som har styling har bakpotter =) realcar.no , gotsmoked.no , gsbildeler.no , schmiedmann.no , koed.no , maxamtuning.com , nordautimport.no , qwt.no , styling-tech.no osv..

Skrevet
ALLE sidene som har styling har bakpotter =) realcar.no , gotsmoked.no , gsbildeler.no , schmiedmann.no , koed.no , maxamtuning.com , nordautimport.no , qwt.no , styling-tech.no osv..

Skikkelig svar der ;) takk. nøyaktig det jeg var ute etter :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...