Tsbusa Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hei! Vi i DLG Racing har et stort lokale, hvor vi ønsker å ha inn èn ekstra leietager. (For å skru bil eller lignende). Vi er 4 stk ifra før, vi er alle i alderen 21-25 år. 1 snekker, 2 sjømenn og 1 bilmekaniker. Vi ønsker en person som er seriøs, ryddig, sikker betaler og èn som ikke nøler å hjelpe til hvis noe må gjørest. Nyinnlagt strøm. Vi har alle slags typer stikk, vanlig, trefas, 400v osv. 2 nye porter. WC rom er delvis under bygging. Henvendelser kan sendes på mail: stenvangen@gmail.com eller PM her inne. (Da får dere også vite pris, pr mnd). Ønsker da litt info om deg, og evt planer fremmover. Ønsker IKKE folk som skal ha en plass for å skru i bare noen måndter, ønsker helst noen som vil leie i lang tid sammen med oss andre. Hele verkstedet er forsikret med innbo, skjer det noe med dine eiendeler når det er innendørs, får man erstatning. Feks v brann, tyveri osv. Hva slags biler vi har pr dags dato, er; (Ikke alle står der inne hele tiden). 2x Nissan Skyline 1x BMW 525i E34 1x Volvo 240TIC 1x Mercedes 190E Diesel Turbo Kompressor (Syk sak under bygging). Her er noen bilder ifra verkstedet. Dette er tatt sist vinter, etter dette har det også blitt montert kraftig utelys over porten. Dette er port 1 av 2. Noen av bildene er litt gamle, så ikke alt av utstyr og verktøy som vi hadde er satt inn der enda. Men dere ser iallefall hvordan det er der. Mvh, Sten A Vangen http://www.dlgracing.com
Bimmulfs Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Stilig lokale og biler! Hadde det ikke vært for at man bodde i Tromsø sku man ha blitt med på morroa:)
Wolfeh Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Kan ikke dere bare flytte hele sulamitten til Hønefoss området a?
Robin L Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 fan, det er no jeg skulle hatt litt mer penger å rutte med. vært sykt genialt mye snakker vi sånn ca i måneden da?
Tsbusa Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 fan, det er no jeg skulle hatt litt mer penger å rutte med. vært sykt genialt mye snakker vi sånn ca i måneden da? Du har PM
hypah Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Mye må dere ut med i mnd tilsammen på dette? Eller eier dere? Lurer på fordi jeg vil sammenligne med priser i akershus området.
Tsbusa Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2011 Mye må dere ut med i mnd tilsammen på dette? Eller eier dere?Lurer på fordi jeg vil sammenligne med priser i akershus området. PM sendt
Tsbusa Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 pris i mnd? Mest sansynlig funnet vår nye med-leietager nå. Kommer tilbake med info til deg på PM, hvis det ikke ble noe av.
Tsbusa Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 Da ble plassen utleid. Og den gikk til BMW folk såklart;)
Tsbusa Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 Nå skal èn av våre trofaste leietagere desverre selge sin banebil pga studier, og skal da ut av garasjen! Så bå har vi èn ledig plass ifra og med ca 1 Februar 2012! (Kanskje tidligere også.) Varme om vinteren er NULL prob, har 39KW med varme! (30kw byggtørker og 9kw el).! Ta kontakt med meg på 41551563 eller mail: stenvangen@gmail.com (Helst mail/sms, får nok telefoner om dagen..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå