chaos Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Hei, Sliter med periodisk feil på PDC på min 2001 E39. Den kan fungere brillefint på en kjøretur for deretter å komme med en lang tone etterfulgt av blinking neste gang jeg tar en kjøretur. Har kjørt en diagnose og får beskjed om at feilen ligger i sensoren fremme til venstre men i og med dette er periodisk så mistenker jeg brudd på kabel. Hvordan kan jeg sjekke dette på en grei måte? Må jeg av med fanger? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Hørers ut som kanskje en sensor er på vei til og dø. Du kan jo så klart sjekke ledningsnette aller først gratis og da må fangeren av, ledningsnettet er klipset i fangeren på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 sjekk om det er dårlig kontakt irr i pluggen på sensoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå