StigJ Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Solgte E46en for 14 dager siden etter over 10 år i mitt eie. Så da var det å få seg ny vinterbil.Det ble da et veldig enkelt valg. Jeg kjøpte min fars E91...Sånn ser den ut: Sånn ser den ut pr. utgangen av 2013 (sommerhjul). Vinterhjul: Grunnen til at det ble denne litt trauste bilen var at jeg fikk den BILLIG.Det er altså en 2006 318iT med 129 litt daukjørte hk.Kjøpt ny hos Bavaria av min far. Gått 90.000. Bra holdt. Første 318i touring som ble solgt her i byen.Må nok gjøre noen småendringer med den fremover. Men ikke så mye. Selvsagt få seg hjul og senk. Nye baklykter og nytt ratt.Kanskje en frontlippe.Disse skal forhåpentligvis på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 tøffe felger, hva slags dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 9.5 og 10.5x20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 VELDIG kurrant vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 åssen felger var det? Me like! og grattis med dyr vinterbil...si ifra når du skal vrake den i mars...kjøpern for 500 + vrakpant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Ja fin som vinterbil dette. Og praktisk med stasjonsvogn og hengerfeste. Felgene er replika av BMW Style 132 . Ble vel levert originale på X5 som oftest i 19". Du mener jeg kommer til å vrake denne siden den er så sinnsykt mye sprekere og vanskeligere å kjøre enn E46en jeg har hadde i 10 vintre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 så for meg en gammel dass når jeg leste tittelen her. hehe. men tydelig at du ligger litt over oss andre når det gjelder vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Grattis med vinterbil Stig! Bra det er flere av oss som kjører litt skikkelig vinterbil, og ikke et gammelt rææl.. (Selv om jeg har lyst på grøfte-bil til vinteren ) Tør jeg foreslå at en Alpina-leppe hadde vært en fin liten detalj ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 nei altså..mente jo at siden du skrev "vinterbil" så mente d uat bilen skulle brukes og kastes på vårparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 jeg også så for meg en gammel sliten bmw av noe slag, men der tokk jeg rimelig feil gitt grattis med ny bil, blir gromt med de felgan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 så for meg en gammel dass når jeg leste tittelen her. hehe.men tydelig at du ligger litt over oss andre når det gjelder vinterbil Får sitere min mor; "Du må jo ha en trygg bil" Denne er sikkert ikke sååå mye tryggere enn E46en. Men driftsmessig kanskje litt tryggere siden den er noen år nyere og gått mindre. Grattis med vinterbil Stig! Bra det er flere av oss som kjører litt skikkelig vinterbil, og ikke et gammelt rææl.. (Selv om jeg har lyst på grøfte-bil til vinteren )Tør jeg foreslå at en Alpina-leppe hadde vært en fin liten detalj ? Takker for det. Ja hadde jo vært kjekt med en gammel sliter man ikke trenger å være redd for . Alpina lippe er allerede under vurdering nei altså..mente jo at siden du skrev "vinterbil" så mente d uat bilen skulle brukes og kastes på vårparten Hvis vi sier vinterbil, stygt værbil og til-og-fra jobbil? Bedre det? jeg også så for meg en gammel sliten bmw av noe slag, men der tokk jeg rimelig feil gitt grattis med ny bil, blir gromt med de felgan! Hehe. Takk for det. Håper bare de går på bilen i det hele tatt. Dekkmannen tviler på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hvilken farge skal jeg lakke felgene i? De skal pusses opp i vinter så fargebytte blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Gratulerer med fin vinterbil! Likte felgene du har planer om å få på, fint med konkave 5 eikers, er vel ganske lavt innpress på de eller? På mørk grå bil tror jeg faktisk jeg ville beholdt originalfargen på de, evt noen toner mørkere grå. Jeg stemmer også for Alpina-leppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Takker for det kny. Fremme må jeg har spacer mens bak må det nok dreies av litt Ja har tenkt litt på litt mørkere grå, men er redd for det fort kan krasje med lakkfargen på bilen. Så ikke alt for mørkt i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Enig med Kny, enten behold de slik, eller en litt svak gråfarge Slik at de ikke forsvinner siden bilen er forholdsvis grå Eller tenker du i "crazy" baner ang farge på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå