SweetBMW Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hei. Er det noen av dere som vet om noen som har mulighet til å frakte en motorsykkel fra Bergen til Oslo eller Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Ikke noe problem for meg å få den til stavanger hvertfall. men spørs jo hva du er intrisert i og betale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 bare så å få henta den sykkelen før jeg kjører den ned ! står i veien Tommi ! få'n vekkkkkk !! :PP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Kan kanskje kjøre den ned til stavanger om det er finvær og du betaler fly heim igjen til meg, samt ferje/bensin! Går kanskje hurtigbåt stavanger-bergen til en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Setter ikke andre folk på MCen min nei Må nok bli lastebil eller henger elns men jeg tenker jeg gjør det selv med henger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Hvilken sykkel har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 2005 R6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå