Tango 38 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hei Ny på forumet så kanskje dette er feil avdeling men jeg prøver. Min Audi er på veg ut,vurderer sterkt å kjøpe en brukt BMW med firehjulsdrift (XDrive).Hvordan er dette systemet på en 2-3 år gammel bil? Holdbarhet ? Kan jo spørre på et verksted men da er jo alt veldig bra Aktuell biltype er en fra 3-serien,stasjonsvogn med diesel og automat. Brukererfaring fra noen hadde vært kjekt ! God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 X-drive er ett at de beste systemene på markedet, fantastisk framkommelighet, uten at den blir snutetung som VAG. og visstnok skuddsikkert iflg. endel tunere. Go for it sier jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 liten smakebit på x-drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tango 38 Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Takker for svarene,fremdeles i letefase og XDrive er med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Låner tråden litt da det er unødvendig å lage en ny tråd Har det komt noen oppgraderinger på X-drive siden det kom? Ser litt selv på div biler med xdrive fra 2007-2011, noen endringer i det spekteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå