M-power90 Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Bilen er en 320d 1999 modell (prefacelift). Plane var i hovedsak og bygge om til facelift, men har lagt dette ifra meg inn til videre. syns resultatet vart lagt over forventning etter jeg fikk på litt deler Men kommer mest sansynlig til og kjøpe et facelift panser om ikke annet. Re-mappingen, var noe av det jeg var mest fornøyd med, det vart en helt ny bil å kjøre! Bilen vart råsterk iforhold til hva den var, ikke noe problem å dra sidelengs ut av svinger lenger Føler mye mer drag i denne en hva jeg gjore med min forrige 325i:p Men morroa tok fort slutt da clutchen røyk, men har bestillt ny, sa alt er snart på stell igjen Planer: RØD X=ikke gjort Grønn O=fredig (o)M-tech front fanger (o)M-tech bak fanger (o)M-tech bagsjeluke leppe (o)M-tech felger (o)M3 speil (o)Sorte nyrer (o)Eksos stuss (x)proff sotet ruter (o)skinn interiør (Med eletriske stoler) (o)interiørlister matt chrome (o)skinn midtarmlen (o)Multifunksjons ratt fra facelift (o)stage 2 tuning (o) senkesett (H&R monotube Coilovers) (o)Dynavin D99 spiller Når jeg kjøpte den: M-tech felger på: Nye tåke lys: Interiørlister Før: Etter: skifte til M-tech bak fanger og sett på spoiler leppe: Montert et fint brukt skinn interiør som jeg fikk grise billig Har koblet opp eletriske stoler fremme, å alle funksjonene på setene funker glimrende:D Her har dere et nesten ferdig resultat Håper dere liker prosjektet Ps: vist dere har noe strøkne deler til salg som jeg mangler på listen min, ta gjerne kontakt på pm
awt Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Om du vil gjøre noe litt ekstra med prosjektet ditt har jeg facelift-lykter til coupè liggende. De vil nok kreve litt modifisering av skjermene, men fasongen er ikke så veldig ulik sedan-lyktene på sidene. M-tech speil er det nok ingenting som heter, men M3-speil finnes. Originale kom riktignok aldri til sedan, men de kan modifiseres til å passe. Etter min mening ser ikke replica-versjonene så bra ut, så jeg vil anbefale deg originale.
M-power90 Skrevet Oktober 21, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2011 Om du vil gjøre noe litt ekstra med prosjektet ditt har jeg facelift-lykter til coupè liggende. De vil nok kreve litt modifisering av skjermene, men fasongen er ikke så veldig ulik sedan-lyktene på sidene.M-tech speil er det nok ingenting som heter, men M3-speil finnes. Originale kom riktignok aldri til sedan, men de kan modifiseres til å passe. Etter min mening ser ikke replica-versjonene så bra ut, så jeg vil anbefale deg originale. Tja det kunne blitt intresangt å prøv ut. men må sjekke opp litt, kan ikke risikere at det blir helt på tryne så det var xenon du hadde, er det jeg er ute etter å. ja var m3 speil jeg siktet til, men er det så stor forskjell på replica og orginale altså? Det er de på gs jeg hadde tenkt å kjøpe.
awt Skrevet Oktober 21, 2011 Skrevet Oktober 21, 2011 Gjør det. Jeg har ikke sett bilder av e46 sedan med disse lyktene, men er en film med en touring som har disse. Ser det såvidt etter ca. 35 sekunder ut i filmen,Speilene GS selger er vel heller M5-speil, de er endel høyere enn de originale M3-speilene. Jeg hadde uoriginale først og har originale nå, man ser det kanskje ikke ved første øyekast, men om du sammenligner så ser de originale en god del bedre ut.
M-power90 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Noen som har erfaring med schmiedmann? Har bestilt m-tech2 front for snart 3 uker siden å har fortsatt ikke sette noe pakke, har sendt mail å alt men de svarer ikke. Er litt skeptisk siden jeg ha forhåndsbetalt. Dette er vertfall et dårlig førsteintrykk
leif harald Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Jeg har mtech2 til en mye bedre pris en schmiedmann sikkert, bare å sende PM om interesse helt ny selfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå