joar_92 Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Hei. Hvordan kommer jeg til for og bytte foring på giroverføringen på en e30 325ix? må jeg ned med mellomaksling som går fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel l Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 ja, med mindre du har småe hender jeg klarer det fint med akslingen er der, men jeg må ned med eksosanlegget og varmeskjold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joar_92 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 da er det vel bare og begynne og skru ned da... noen som har formeninger om hva som må byttes når girspak har veeeldi slark til sidene både i gir og i fri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 da er det vel bare og begynne og skru ned da... noen som har formeninger om hva som må byttes når girspak har veeeldi slark til sidene både i gir og i fri? http://www.schmiedmann.no/3_serie/E30/r ... e1.htm#784 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joar_92 Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 jeg har den plastholderen og en liten rund foring og en oring.. er det alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå