Appelgren Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Bestilte 10 Mai diverse deler. Bla., shadowlister, masse klips osv. Jeg fikk pakken etter en måneds tid, og lista til skiltholderen så helt jævlig ut, så ut som noen hadde satt og kosa seg med kniven, og skjært av noen småbiter.. Jeg klaga, de sa de skulle sende ny. Har ennå ikke fått ny, og mailen jeg sender, blir som regel ikke besvart, eller så tar det flere uker. Dette hendte for ett par år siden og, da jeg bestilte aero-leppe til e39'n. De sendte feil leppe, og når jeg prøvde og kontakte de, både mail og tlf, var det lite respons. På telefonen sa de at jeg skulle sende mail, og på mail svarte de ikke. Så tilslutt sendte jeg en stygg mail, da rydda de opp. Virker som de har skjerpa seg litt nå, da jeg fikk besvart mailen jeg sendte sist, men handler heller hos koed fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Jeg bestilte en del derifra på fredag som var nå. Den var på lager i Danmark. Har ikke fått noe ordrebekreftelse.. Første gangen jeg bestiller noe der, da jeg har hørt en del negativ kritikk, men også positive fra mange. Håper det ikke drøyer ut. Da føler jeg egentlig for å oppdatere denne litt: Fikk etter en del telefoner endelig tak i en på Schmiedmann.. Han kunne fortelle at varen jeg bestilte var utsolgt på lager i Danmark, men at de skulle få inn nytt om 1mnd.. Det var den 20.10.11 jeg fikk den mailen om leveringstid. Sto også at nærmere beskjed ville bli gitt... I dag har det enda ikke skjedd en døyt. Har prøvd og sendt en mail for å høre om hvordan det ligger an, men ingen svar og få. Skal prøve og ringe i morgen. Dette er første og siste gangen jeg handler på Schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Jeg la inn ordre på varer som ikke var i Norge. Tok rundt 1 1/2 uke. Det kjedelige med dette er at en ikke får pakkesporing før samme dagen varen har ankommet Oslo og postkontoret mitt. Ikke så veldig nyttig at det er null kommunikasjon på ei uke før det "smeller". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenae93 Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 ringte og bestilte bakluke på en torsdag tror jeg, og jeg kunne hente den allerede mandag uka etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Ringte i sta igjen... Ingen viste noe.. Så gikk JEG inn på nettsida deres og fortalte at statusen på varen var 4stk i Danmark, og oppdatert for en god stund siden, men at d enda ikke var kommet noe.. Så nå ble lovnaden at de skulle få den opp fra Danmark, og sende videre til meg på mandag.. Det gjennstår og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå