gullsakar Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 å helvede..er ikke gjort på en time vel... dette skal sjekkes på min også.. knallbra at du tar bilder.. jeg fikset også som sagt alle fuktsperrene i dørene men nekter å tro alt vannet er kommet derfra.. mye styr å få ut setet??
///BMW 320D Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Går fort noen timer med dette her, ihvertfall hvis du skal ut med teppet bak + midtkonsoll. Dette er nok det beste å gjøre for å få ut alt vannet igjen. Skummet i teppet holder på ganske mye vann. Jeg skal sette inn avfukter i bilen mens teppet bak tørker igjen. Stolen er to muttere fremme, 2 bolter bak + bolt til sele og sete varme kabelen. Hanskerommet er det endel skruer og noen clips og 2 ledninger. Listen på dørstokken og et deksel under hanskerommet må også vekk. Bare å sette igang, bare holde orden og ikke ha deler til overs når jobben er gjort
gullsakar Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 ja har vann på begge sider spesielt bak så må nok gå grundig til verks for å få tørket ordentlig opp.. så jeg må bare få lånt meg en garasje å fruen må ta buss til jobb en periode...
Bromle Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Jeg tror jeg har funnet ut av problemet! er antageligvis dørtrekket bake på passasjerside som var problemet. Det var ikke pakninger på klipsa til dørtrekke, så det rann inn bra med vann der. Så satser på det blir bra med nye klips der. Og okså ordnet foktsperren på dørtrekkene. Men dørtrekket innholder sykt med vann så tenkte jeg skulle låne en avfukter å sette i bilen. Og mitt oppi alt dette så møstet jeg laddingen på bilen så nå står den på verksted... Jeeevla fettshit!!! dynamoen har vist gjort sin jobb!
Bromle Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 har ingen anelse. og regner med en nyen er ganske dyr. er vel 150amp den som står i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå