FredrikWake Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i angel eyes med gulskjær til en overkommelig pris? Ikke hvite, men slik som dette: Biltema har sluttet å selge sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Biltema sine hadde uansett blåskjær. eBay vil nok være både enklest og billigst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Jeg bestilte fra Xenonkungen.se. Der kan du velge akkuratt hvilken du vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Er det gassen som bestemmer fargen på lysene, eller er det en pære/diode som gjør det? Hvis det er tilfelle, kan man bare bytte pære da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Kjøp deg depo lykter på ebay, da er de innebygd med slik farge koster vell rundt 1500-2000kr Veldig fine lykter, hadde slike på e36'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Kjøp deg depo lykter på ebay, da er de innebygd med slik farge koster vell rundt 1500-2000kr Veldig fine lykter, hadde slike på e36'n min Takker, men jeg kjøpte lykter i forrige uke, så gidder ikke kjøpe helt nye nå Er bare ute etter selve ringene til ettermontering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Har du sett di æ kjøpte på GS? Det e sånne Depo løkta. Ser ut akkurat som di på den E46'en du posta litt lenger opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Har du sett di æ kjøpte på GS? Det e sånne Depo løkta. Ser ut akkurat som di på den E46'en du posta litt lenger opp her. Har ikke det nei! Men leita etter bare ringan, og i gul farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 kjøp hvite CCFL ringer og legg på gul lykt film. kan funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=bmw ... m270.l1313 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=bmw+e36+ccfl+4000&_sacat=0&_odkw=bmw+e36+ccfl&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Takker akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå